ealoken Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35704327 se annonse. BMW E36 323 selges. Litt slitent utseende men i bra teknisk stand. Langkjøring på ca 0.8l/mil Simota Carbon inntake ( gir en sportslig lyd ) Supersport effektbakpotte Billstein B12 cup kit EBC bremse skiver foran NDX racingklosser foran Yellow stuff bak. Ny bærearm og styrestag v.s foran Polyurethan foringer på bærebruer foran. Gule DTM tåkelys. Bilen har gått Nurburgring BTG på 8.47 Hvite blink foran og bak, nye lamper rundt om. Nytt panser og ny frontfanger følger med, ulakkert. E36 M3 felger sommer og noen 15" på vinteren. 93873354
kimtuurbo Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Er finnannonse som er lagt til i starttråden Åfanken
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Det er bare 2 bilder av bilen din der.... hadde vært greit med en god del mere bilder ( bilder selger ) og har kansje en kompis som er intresert!
ealoken Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 hva vil du ha bilder av? det er en ikke estetisk pen e36. hehe.
R_S_N_89_bmw Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 nei bilder av ting jeg hadde sett på om jeg skulle kommet å sett på den da, så da er det litt bilder av kanaler og under , interiøret, motor og litt rundt om !
ealoken Skrevet Juni 25, 2012 Forfatter Skrevet Juni 25, 2012 interiøret er små slitt, ingen hull, kanaler trur jeg er ok, ikke sett store rustdannelser der. bare og komme opp og se på den. Jeg har byttet følgende deler på bilen. Frontboks Radiator Kjølevifte med clutch Vannpumpe Radiator Lamper Tåkelys Blinklys Billstein b12 cup kit med senkeskåler Ny bærearm To lenkestag Poly foringer i forstillingen Ebc turbogroove skiver Ndx Racing klosser Yellow bak Nye baklamper M3 felger med nye dekk Ny frontrute
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå