jt525 Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 hei. lurer på å chip tune(dtk) bmw min, en e39 525dat 2002 . bilen får fabrikkoveralt motor nå denne uka, men har skjønt at problemet kan bli automat kassa at den ikke vil tåle nm økning. noen her som har gjort det? hva vil dere anbefale ? håper på svar folkens
mbruer Skrevet Juni 25, 2012 Skrevet Juni 25, 2012 Hvis kassa er helt fin og det er skiftet olje og filter på den jevnlig. Så hadde jeg ikke vært redd for det. Kanskje ikke best å drive å dra stor tung henger hele tiden osv men.. Til vanlig kjøring går det nok fint.. Lurer litt på chip på min bil også, med samme motor.. Vært moro å prøvd en som var chippet. En ting som kan vært lurt er å bytte downpipe til en litt grovere en for å få varmen bort fra turbo... TRF-racing her selger slikt..
jt525 Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 flott svar:) takk;) hadde vært morro å prøvd en som var chippa ja:)
Fekzen Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Jag har chippat flera 525d och 530d med automat i Sverige för flera år sedan utan att det har varit några problem med automatlådan. Jag utvecklar program för chiptuning, så jag kan anpassa programmet efter önskemål om man tex vill ha ett lite lugnare program eller om man vill ha så mycket det går och inte bryr sig om att det kan ryka lite, så fixar jag programmet så som man vill ha det. Går bra att skicka mig PM för mer info kring det och priser. Det är lite billigare med chiptuning i Sverige så jag kan fixa bra pris på det. Mvh// A.Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå