Efti Skrevet Juni 25, 2012 Share Skrevet Juni 25, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Vil se meer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Ser frem til resten ja! Begynner få kontrollen på maskina nå. Jeg ble ikke like uggen etter 2min nå som i første filmen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iz4k Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efti Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Hvorfor ble du uggen? Og hvilken film? (begynner å bli noen nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Var en som Stig la ut tidligere fra Revebanen muligens? Tror vinklingen og at kamera var roligere på denne filmen som gjorde den lettere å se på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efti Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Okay, ja mulig det. Skal bygge meg en ny som er mere stabil. Den ene jeg har nå har overlevd mange krasj, men er knekt endel på ramma, så bør pensjoneres snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå