E30tom Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Noen som vet om det enda går ann å få godkjent motorbytte i disse bilene? Har snakket med bmw norge,men var lite hjelp å få der.Dem sa at tuv i tyskland ikke leverte ut noe form for slike papirer lengere.Håper på at noen vet om dette er mulig,da jeg holder på med motor,og heldst vil ha dette godkjent
handsome Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Har en kamerat som fikk innvilget søknad om godkjenning av M52B28 i e30.. Skal vel få godkjent 330hk ca i følge SIFO? Noen som kan bekrefte dette? Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
E30tom Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Er denne godkjenningen skjedd i løpet av de siste årene?
handsome Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 For 2 måneder siden Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
E30tom Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Såppas...er det mulighet for at du kan høre med han om hvordan han gjorde dette?
handsome Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Send meg e-post adressen din, så skal jeg sende deg søknaden Og navnet til en hos SIFO, om biltilsynet nekter Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
ehrnst Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 SFOOR heter det. M50B25 har vel alltid vært "greit" å godkjenne under 320is
handsome Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 SFOOR ja! Var nesten Hehe.. Kan godkjenne opp til Hartge H27 om jeg husker riktig! Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2
handsome Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Hartge H35 24V bruker du som referanse! Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2
handsome Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 E30 er på en måte fastsatt at den skal tåle 330hk og 350nm, uten å legge frem dokumentasjon! Dette på grunnlag av oppsettningen av Hartge H35 24V sin e30! Det som trengs, er 300mm skiver, klaver fra e34 540 og kallippere fra e36 328 (ikke 100% sikker på dette, men det kan Fredrik hos Schmiedmann hjelpe deg med!), også trengs tårnavstiver foran og bak! + 325 bakbremser. Trenger INGEN form for TÜV eller lignende! Disse dokumentene ligger på serveren til Statens vegvesen under en kategori "Teknisk" el. Så i teorien, kan de ikke si NOE som helst! Hvis den du snakker med sier noe i mot deg, ber du vedkommende finne Hartge H35 24V spesifikasjonene som ligger på serveren dems og sammenligne! Om han fortsatt nekter, ber du han ringe nærmeste SFOOR! OM idioten på andre siden av pulten fortsatt sier nei, så ber du han ringe Knut Ekkren eller Arne Bakkevig i SFOOR Haugesund! Disse gutta har godkjent dette MANGE ganger, og vet garantert hva de snakker om! Ring de gjerne på forhånd og forhør deg om du er i tvil! Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2
E30tom Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Skrevet Juni 26, 2012 Takk for all info epostadr min er:tomageellingsen@yahoo.no.
Kofoede39 Skrevet Juli 10, 2012 Skrevet Juli 10, 2012 Jeg trenger også!!! kimmkofoed@hotmail.com Takk
diohrvik Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 blir litt annet når det er touring da, når hverken 320is eller hartge kom i touring, desverre..
///Thomas Skrevet November 24, 2012 Skrevet November 24, 2012 http://wp1016621.wp027.webpack.hosteurope.de/fotost/f00605/f00605.htm Utifra denne ser det ut som det var 285hk i e30 (H35-24), og 330 i e30 m3 (Hartge 35s-24).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå