svampen Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 kan det være at jeg må bytte både 9 - 10 og 18 for sikkerhets skyld ?
Skruern Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Hvis brennstoffmengdemåleren slår helt ut er det mulig brudd i kabel/sensor for speedometer. Kontroller tilkoblingskontakten på sensor, tipper den er rimelig irret?
svampen Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 mhm hvor bør jeg feilsøke hen da ? kablen opp til speedon ? har vært under bilen og sjekka har målt med sånn prøvelampe på kontakten på diffen men er ikke tegn til strøm i kontakten
svampen Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 tankmåler fungerer heler ikke har sett litt på den i dag har prøvd med prøve lampe men fikk ikke strøm til selve målern hva han det være ? jordingsfeil eller ? hva er strøm og jord på disse da ? litt vansklig og finne ut av når jeg ikke får strøm i noen av di.. kan jo også være brud et sted. trur tilligere eier har sett på det men uten resultat /gitt opp ser ut som han har sett på kontakten siden det ene feste er brekt. bilder - (Kan noen forklare åsen jeg bruker den fra biltema her ? har prøvd litt men husker ikke hva det skal stå på osv..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå