chrise34 Skrevet Juni 26, 2012 Share Skrevet Juni 26, 2012 Heisann, selger da gobilen min til fordel til nyere bil. Legger ved finn annonse. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=35736294 Ta kontakt på pm eller telefon(96047255) hvis du er interisert. Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 5, 2012 Forfatter Share Skrevet September 5, 2012 Da ligger bilen ute igjen. Ny pris: 10.000 eks omreg. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36971576 Christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 BUD mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 7, 2012 Share Skrevet September 7, 2012 Heisann! Kan være interessert. Langt unna Ålesund? Ser det er en del rust i understell. Er dette noe problem for eu-godkjenning? Er det toppakningen som er gåen eller er toppen skadet på noen annen måte, om du vet? Kmstand? Mer bilde av interiør og bilde av motorrom? Takk på forhånd for svar og god helg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 8, 2012 Forfatter Share Skrevet September 8, 2012 Jeg bruker ca. 4 timer herifra jeg bor og til ålesund(noe jeg kjører relativt ofte..) Ja desverre så er det det, om det blir et problem for eu-godkjenninga eller ikke, har jeg ikke peiling på for å være helt ærlig... Kanalene burde vel vært sveisa, i og med at det har kommet seg igjennom på høyre side :/ Jeg vet ikke om det er noe galt med toppen i seg selv, eller om det er bare topp-pakninga som er gåen. Har bare hørt at folk med mere peiling enn meg har nevnt dette som en "kjent sak" når det kommer olje i radiator. Den er gått 266xxx, kan ta bilde av tellern, sammen med resten du ba om God helg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 9, 2012 Forfatter Share Skrevet September 9, 2012 Her kommer litt flere bilder: De tre hullene i gulvet jeg har nevnt i annonsen, skal bli sveisa på tirsdag, slik at jeg fått satt den sammen igjenn. Men den kan alltids selges som den står akkurat nå hvis det er interesant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 11, 2012 Share Skrevet September 11, 2012 Hm.. tror dette blir for mye jobb for min kompetanse med tanke på at kanalene mest sannsynlig må sveises eller lignende. Lykke til med salget iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 16, 2012 Forfatter Share Skrevet September 16, 2012 Denne er fortsatt til salgs! PS, har fårr sveisa hullene i gulvet nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Selges for 5000 uten omreg! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=36971576 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 26, 2012 Share Skrevet September 26, 2012 Synd den har så pass med rust at det går forbi min kompetanse og å skifte toppakning. Likte denne bilen egentlig :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet September 28, 2012 Share Skrevet September 28, 2012 ble den solgt til noen her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrise34 Skrevet September 28, 2012 Forfatter Share Skrevet September 28, 2012 Har ikke peiling om han er her inne jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå