FredrikWake Skrevet Juni 26, 2012 Skrevet Juni 26, 2012 Som topic sier, ønsker tilbud på diverse E36 deler. Jeg trenger diffsperre til 320i, bunndeksel, rustfrie forskjermer, elektriske M3 speil, og sportsinteriør i delskinn. Kanskje rustfri bakluke også Bilen er mauritiusblau metallic, så hadde passet bra hvis noen hadde deler i samme farge. Alt til 1994 mod sedan Rop ut hvis du har noe på lager!
bmw330i Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 har koffert lokk og begge skjermene foran ikke 100% rustfrie men brukbart kan sende bilder også på pm om du er int
Eirik Viste Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Hei. Jeg har 100% rustfri bakluke med E39 M5 vinge på. Fargen er litt mørkere enn Montrealblau met. 900 kr + frakt. Har og en rustfri hvit bakluke som selges for 650 kr + frakt. Frakten kommer vel på ca 350 kr med Posten. Baklukene er begge til sedan. Har og uoriginale M3 speil som jeg mener er elekstriske. Lakkert i stygg grønn farge. 300 kr ekstra hvis de pakkes i samme esken som bakluken. Har og veldig bra sort helskinn sportsinteriør til E36 sedan.Men det er dyrt å sende så langt nord som du bor. Hvis du ikke kjenner noen som jobber i Norlines, da. Da kan alle delene settes på en palle og fraktes med båt til Bodø. Eirik. 92 22 65 44.
FredrikWake Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 Har du bilde av bakluke med vinge og M3 speil? Er speilene også til sedan? Jeg har selv helskinn, men jeg synes det er såpass klamt om sommeren at jeg vil gå over til delskinn
Eirik Viste Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Skal se om jeg kan fikse bilder av luken i morgen. Mener at den skal være rimelig strøken. Ellers hadde jeg ikke kjøpt den selv. Speilene stod på en sedan, så de passer din bil. Eirik.
motocross4 Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 send meg sms. har m3 speil, bakluke med Mvinge i lik farge 46466312
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå