martinsladde Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 har simens motorstyring men alt av ledninger er klipt så har hentet et bosch nett og hjerne med ingen av kontakten passr over? what to do? haster
kimf Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Alt er mulig, men din siemens motorstyring har helt annen pinout en hva det bosch ledningsnettet ditt har, du får motorstyring til å passe fysisk i ditt nye ledningsnett ved å klippe og file litt, men det har ingen hensikt siden pinout er forskjellig.
martinsladde Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Skrevet Juni 27, 2012 hva må jeg bytte på motoren for og få bosch nettet til og passe da har det liggendes?
Morty999 Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 er forskjell på kamføler og, og da må du av med vanos og reg kjede og div for å bytte så det blir likt. hvorfor bytte til bosch ?
martinsladde Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 er ikke vanos, fordi gammle eiger har klipt i filler ledningsnettet og muligens brent hjernen
Kennethe34 Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 er ikke vanos, fordi gammle eiger har klipt i filler ledningsnettet og muligens brent hjernen Har du siemensmotorstyring på nonvanos motor? Er ganske sikker på at nonvanos kun ble levert med Bosch, er eneste jeg har sett på de ihvertfall. http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m50.htm
Towwy Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Har du siemensmotorstyring på nonvanos motor? Er ganske sikker på at nonvanos kun ble levert med Bosch, er eneste jeg har sett på de ihvertfall. http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m50.htm Biler med L801A (DEUTSCHLAND-AUSFUEHRUNG) i utstyrslista har ofte Siemens motorstyring, også uten vanos. (Har en selv) For å bygge om motoren til bosch må du ha det meste av følere og givere fra en Bosch motor. Tror nesten det bare er Coilene som er de samme. Ellers må veiv/kamsensor, lambdaføler, LMM+++ byttes over.
martinsladde Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Skrevet Juni 28, 2012 kan ta bilde av motoren og motor styring pluss nett i morgen så kan folk få se
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå