paal1994 Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Hei, jeg har en bmw e34 520i. jeg har jævlig lyst til å bygge en turbo maskin ut av denne, og jeg lurte på om det blir for hardt med turbo, eller om det går? og hvor mye hester jeg kan få ut av motoren? tusen takk for info på forhånd!
ehrnst Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Joda, samme fremgangsmåte som ved f.eks en e30 Er det m20 eller m50 motor? Sent from my Lumia 800 using Board Express
Haukefer Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Jeg tror ikke det er mulig .. http://www.youtube.com/results?search_q ... uQTJ8qEmHo ser nå der at det er fullt mulig..
ls44mm Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Hm.... Hvor mye penger har du tenkt til å bruke? Hvem skal skru? Kan DU skru? Turbomating av sugemotor behøver ikke å koste masse, men ofte så blir det til det.
SweetBMW Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Dui kan bygge turbokit på en bil ganske rimelig. Hvor holdtbart det blir avhenger av hvor mye kr du er villig til å legge i det. Fleste såkalte bolt-on kina kit er aldri helt bolt on. og krever litt modifisering. Når det gjelder styring av dette er det ofte dette holdbarheten avhenger av. God styring av bensin og tenning er alfa og omega. Du kan slippe unna med å bare bruke en AFPR (justerbar bensintrykks regulator) men det blir ikke helt nøyaktig. Bruk i hvertfall en bredbåndslamda om du skal kjøre emd AFPR. Da får du en god pekepinn på om blandinga er rett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå