Gå til innhold

Sende felger m/dekk med posten? How much?

NBCustom
 Share

Anbefalte innlegg

Er en del lokale helter lengre nord i landet som vil handle felger. Mitt spørsmål er hvor mye dette koster, og fant dette på postens hjemmesider:

http://www.posten.no/produkter-og-tjene ... isveileder

Går 17" felger med dekk som spesialemballasje? Altså til 95kr per pakke (to stk per pakke, evt en per pakke), eller er eneste muligheten vektpakka til 255kr per 60x60cm (altså en felg med dekk)?

Prøvde å ringe dem, men var vanskelig å få tak i dem ja :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte nylig ett sett med gs concave felger til en i Bergen, frakten kom på nesten 1000,- kr via posten (Norgespakke). Det var ikke noe problem med volumet, men vekten var akkurat på grensen. Hadde den vært 500gram tyngre, hadde jeg måtte sende felgene som spesialfrakt, som da igjen koster betydelig mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal sende felger (uten dekk) og sjekket priser i dag.

Det koster da 255kr for 25kg pakke egenemballert. da er målene 60x60 og lengde var 120cm tror jeg.

Jeg klarer fint å stable 2 felger på det målet og de veier 9.2kg hvær

da blir det 44x44x20 x2 = 44x44x40cm (felgene stables oppå hverandre, derfor ingen endring i bredde/lengde) totalvekt ca 20kg.

Da er det ikke regnet med emballasje, men så lenge jeg ikke pakker på 16cm med emballasje på sidene og 20cm i høyden pluss holder meg under 5kg emballasje så kan jeg sende to felger til 255.

255x2 = 510,- som da blir totalpris.

igjen, dette er uten dekk på felgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...