journey Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Hei Bilen er en E46 -99 320D Sliter med en ABS sensor, dvs sensoren er byttet men feilen er der fortsatt. feilsøkte litt og det er ingen liv i ledningen til abs sensor venstre bak. høyre viser null ohm/12v, venstre ov/brudd. Så da tenker jeg enten ledningsnett eller styreenhet. Spørsmålet mitt er hvor befinner styreenheten seg? noen måte å teste den på? Har skjønt at styreenheten er et kjent problem, men de andre 3 sensorene virker helt fint. Noe jeg kan ha oversett, noen innspill? Litt lei av å kjøre rundt uten speedometer. På forhånd takk Journey
nimitz Skrevet Juni 28, 2012 Skrevet Juni 28, 2012 Styringsenheten var ihvertfall en svakhet på E39. Måtte kjøpe ny til min 2001 mod for noen år siden. Ingen vits å kjøpe en brukt heller. Vet aldre hvor lenge den varer. Den nye skulle være en forbedret utgave, men kostet rundt 7000 kr.
journey Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Skrevet Juni 29, 2012 ouch, håper å slippe det. Skulle likt å visst om den faktisk er gåen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå