luftwaffel84 Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 Traction control lampa har lyst en stund i imstrumentpanelet. Tenkte at jeg hadde et kostbart problem. Etter å ha lest litt på forumet så jeg at det kunne være vaieren som lukker og åpner forspjellet og begrenser effekten ved hjulspinn. På min bil lå denne vaieren låst rundt en plastskinne som det så ut den skulle gå inni, jeg brettet den fint rundt kanten og den lå slik at den kunne bevege seg fritt. (som på bildene) Vips var lampen i instrumentpanelet borte. Har ikke prøvekjørt ennå, noen som vet om problemet vil komme tilbake, går det eventuelt an å stramme wieren slik at den ikke går ut av sporet igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Juni 29, 2012 Share Skrevet Juni 29, 2012 du har jo strammeskrue der da, bare å stramme litt det vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
luftwaffel84 Skrevet Juni 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2012 Ja, det gjør det! Får prøve å stramme litt der, og håpe at det gjør susen. Takk for raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå