Hvalabyn Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Vurderer å kvitte meg med min "320" da jeg ser etter nyere bil. Bilen har komplett M3 understell, svarte vader stoler og Bilstein coilovere. Motor og understell er ikke godkjent i vognkort, men jeg har import papirene på bilen det kom fra. Så skal bare være å bestille time hos BT for visning. Bilen skulle vært inne på EU i mai, men den har stått rolig i min garasje siden midten av mai. Skiltene er fortsatt på. Årsavgift er betalt. Bud besvares på PM og 97 50 40 46. Bedre bilder kommer! felgene på siste bildet følger ikke med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 3.0 eller 3.2? Rust? Int i bytte? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Juni 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2012 3.0 Er noe rust, men tror ikke det er noe farlig. Er ett par av jekkfestene som begynner å bli dårlig. Spørs helt hva det er. Tenkte rundt 60 - 70 ett sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimtuurbo Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Rusta jekkfester er ikke bra. Har en opel omega med calibra turbomotor som er nylig ombygd. akkurat påkostet 17,000 i deler og ombygging hos protrim i valdres. Om du er int i det så skal du få detaljert info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders92 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Rusta jekkfester er vel noe av det enkleste å fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Kom med Bud! skal bort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exence Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Kom med Bud! skal bort! Kan få 40 ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendSandved Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreee Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Lurer også på det om bilen er solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2012 Beklager sent svar, Bilen er solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå