Dansken89 Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Hei har fått en underlig problem med baklyktene mine. det er som at kun 1 kjørelys fungerer og begge blink lysene har ingen bremselys what so ever Har sjekket alle kontaktene, pærene og sikringer til og med ledningnene og di viser seg var litt knegt men skal ikke ha knekt helt av er litt små fustert siden man har skaffet seg også nye baklykter og tror ikke at det kan være lyktene har prøvd di gamle og samme resultat MvH Dansken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Juni 30, 2012 Share Skrevet Juni 30, 2012 Mål at det er strøm i ledningene i første omgang. Vet at bryter/diode er et problem iallefall for E30, aner ikke helt hvordan det er med E34 for å være ærlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 1, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2012 Mål at det er strøm i ledningene i første omgang.Vet at bryter/diode er et problem iallefall for E30, aner ikke helt hvordan det er med E34 for å være ærlig. Har vært å målt litt og det viser seg at noen av kontaktene gir strøm og det er ikke brudd i lykta så kan det være bryterpanelet? begynner å bli fustrert som fan nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dansken89 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Ingen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Ingen bremselys kan være bremselysbrytaren ved bremsepedalen. Kan og være brudd i ledningene til bakluka. Er berre å ta vekk teipen til ledningene som går til bakluka. Kan være brudd og avisolerte ledninger som skaper problemer. Desse 2 feila er ikkje uvanligt på e34 og eg har hatt begge probleme på min e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå