Gå til innhold

Ny cd spiller i E46 04 modell

Anbefalte innlegg

heisann, kjøpte meg en spiller til bilen idag, ønsket litt mer utvalg.

Kjøpt meg en flipp spiller ( med skjerm 1 din) men den skal ha jording (nei, ikke tenkt å ha den på brekket =P )

lurer på hvor jeg lettest kan komme til et jordingspunkt uten å demontere hele cupen?

har dere noen lette forslag ?

og hvor får jeg tak i overgang til radio anntenna ? er det noen andre steder enn bmw som har dette ?

Kjøpte også en iso overgang til e46 (trodde jeg) men virker som det er forskjell på spillerene på faceliften og pre face ? siden kontakten min passet ikke med den jeg hadde kjøpt ?

Håper det er noen som har noen gode forslag =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runde pinner på prefacelift kontakten flate på facelift. Fleste butikker som har stereo har overgangen du trenger til radio, dem har hvertfall mulighet til å bestille en. Svar på jord har du jo fått, men til andre så er chassi på spilleren jord. Så er bare å skru den der eller lodde den inn på den sorte kabelen fra spillern.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runde pinner på prefacelift kontakten flate på facelift. Fleste butikker som har stereo har overgangen du trenger til radio, dem har hvertfall mulighet til å bestille en. Svar på jord har du jo fått, men til andre så er chassi på spilleren jord. Så er bare å skru den der eller lodde den inn på den sorte kabelen fra spillern.

Takk takk =) da får jeg bestille det så fort det lar seg gjøre =)

Det med jordingn i chassi på spilleren hadde ikke slått meg en tanke engang =P

Takk for hjelpen =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakket med en kar istad i !bilstereo butikk, han snakket om at man trengte en cannbus overgang også? aldri hørt om dette til e46 ? siden jeg hadde multifunksjonsratt så kunne det hende jeg trengte det for at spilleren skulle slå seg på når jeg dro om tenninga ? hørtes litt rart ut spør du meg men ?

har ikke fått rota meg til og få montert spilleren enda:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det er annerledels i din bil.

Men i min E46 320Ci, 2004 (facelift), så er det runde pinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...