dIFEO Skrevet Juni 30, 2012 Skrevet Juni 30, 2012 Jeg lurte på en ting angående interiørlyset i bilen min. På min 2002 e46 316i så har jeg ikke lys på fører- eller passasjersiden ved fotbrønnen og det sitter ingen lamper der. Er det lagt kabler slik at det er mulig å sette inn lys der, eller går ikke det?
vegard89 Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Det er bare å ta en titt under der det. er helt sikkert et deksel som sitter der isteden for en lampe. ta av det dekselet eventuelt så ser du fort om det ligger klart for ledninger der. Hvis ikke så skal det ikke være noe problem å koble opp. Kan for eks bare koble deg opp på det andre lyset som går på i cupen i bilen kanskje? Tipper det er noen inne her på forumet som har et bedre svar enn meg.
dIFEO Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Skrevet Juli 6, 2012 Det er bare å ta en titt under der det. er helt sikkert et deksel som sitter der isteden for en lampe. ta av det dekselet eventuelt så ser du fort om det ligger klart for ledninger der.Hvis ikke så skal det ikke være noe problem å koble opp. Kan for eks bare koble deg opp på det andre lyset som går på i cupen i bilen kanskje? Tipper det er noen inne her på forumet som har et bedre svar enn meg. Takk, jeg sjekket idag, men er ikke så lett å få sett noe der, men så ut som det ikke lå noe der, annet enn kabler bakover i bilen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå