Arimanni Skrevet Juli 1, 2012 Skrevet Juli 1, 2012 Ønsker å kjøpe skinn interiør for E34 touring. Ønskeleg om alt det nødvendige dillet til dører etc. følger med. Helst i Hordaland
bmw520 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Jeg har grått skinninteriør. komplett med dørpaneler,mittkonsoll osv om ønskelig
Arimanni Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Hadde håpt på lyst og fint, men grått kan være interesant det også. Dovreskogen, det er vel nord for Sognefjellet der? Kva pris tenker du deg?
bmw520 Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 Er lysgrått skinn-interiør da Blir vel kanskje litt øst for sognefjellet, ligger vel nesten på lik linje. 2,5mil nord for Otta og 14mil Nord for Lillehammer. Prisen kommer litt an på om du vil ha med rubbel og bit av interiøret eller ikke. men gi meg 4000kr, så for du med alt, seter,dørtrekk,mittkonsoll og det som hører til og dashbord Er ikke det en grei pris da?
marius_m535_90 Skrevet Juli 5, 2012 Skrevet Juli 5, 2012 m recaro med full elektrisk just med memory. fører sete trenger litt lakk fullt redd bart, med alt, dør trekk midt konsol hva en du ønsker 5000,-!
Arimanni Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Litt seint svar her! Begge to høres interesant ut! Berre irriterende det var så langt å reise. Kan ikkje di slenge ut eit par bilder? Eventuelt send meg nokre bilder på aregrande@gmail.com
bmw520 Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Bilder er sendt på din e-post skulle det bli handel, så kan jeg sikkert møte deg litt nærmere vet ikke hvor du bor da men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå