Kenni Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 Har en e39 som rister litt rundt 60km/t og i 100-120km/t. I høy fart rister også rattet. Kasterforingene ble skiftet for 2år siden. Bremseskiver og klosser er nye nå. Det er lenge siden hjulene er avbalanserte. Noen som vet om annet som kan være galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gullsakar Skrevet Juli 1, 2012 Share Skrevet Juli 1, 2012 her ville jeg bare søkt i forumet for det er uendelig slike tråder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Start med å kontrollere dekka. Fiksa ristinga på min E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Urunde dekk pleier å være synderen,spesiellt billigdekk.passasjersetet og solskjermen rister litt rundt 100-120 så er det dekka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaeiko Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Avbalanser hjula dine og sjekk etter slakk i forstilling og bakstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Urunde dekk pleier å være synderen,spesiellt billigdekk.passasjersetet og solskjermen rister litt rundt 100-120 så er det dekka. Eller så enkelt som at det er behov for avbalansering. Kan jo ha mista et lodd også... mvh Frode Neergård sent fra min HTC med Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Urunde dekk pleier å være synderen,spesiellt billigdekk.passasjersetet og solskjermen rister litt rundt 100-120 så er det dekka. Eller så enkelt som at det er behov for avbalansering. Kan jo ha mista et lodd også... mvh Frode Neergård sent fra min HTC med Tapatalk 2 Ja ville nok kostet på en balansering på ett bra dekkverksted og bedt dem sjekke dekka samtidig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå