Jokkke Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Da var man kommet tilbake ifra Gatebil med en stk dyr mobiltelefon og 400kr kontanter mindre. Jævla dritt.. Jeg er flere tusenlapper fattigere...! Et ran i seg selv å være på gatebil Det er faen sant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Er litt tilfeldig også det køgreiene på Gatebil, eg fikk kjøre 1 time i strekk på lørdagsmorningen, kommer langt frem i køen når en møter opp kl 07 . Fikk også en 40min ca på det andre heatet, ble flagga av men kom raskt innpå igjen. Men etter 15-16mil på banen var det slutt på bremseklosser.. På det jevne er det jo kaos med en viss orden, men vil nå si at det fungerte bedre i år å komme til/fra banen enn det har gjort på lang tid. Du som kjørte grå e30? Sendte følgende melding til kompis: "nå er det f@€n meg en E30 som har kjørt en time i strekk, hardt!"... Hvilken motor og bremser har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Vannvittig mye rå kjøring der inne i helgen!!Kjipt med regnbyga rett før breisladden da Men den som imponerte medst var egentlig en lilla e36 compact... Da den kom ut av langsvingen, girte han opp og spant hele langsletta ned, RETT FREM!! Noen her inne som har den eller?? Høres ut som monsteret til Silverboy. Hyggelig at det høres ut som det, men det ER ikke det..(forøvrig for nytt karosseri) Men den har jo gitt meg videre inspirasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Forøvrig fryktelig kjedelig den eksklusive kjøringen.. Så i en annen tråd at det var flere enn meg som la merke til at de fleste putra rundt med ærmen-i-kærmen.. Ikke var de fleste av bilene ekslusive (halvparten av trekkbilene i pitten var jo mer "eksklusive"), og ikke gikk det fort.. Men sånn har det jo alltid vært. Og de gjeste opptredene har de jo hatt mange ganger dessverre. På våler en gang husker jeg at jeg klokket inn ferrarien som ledet "heatet" til samme rundetider som jeg da kjørte selv med en standard A3 1.6... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Er litt tilfeldig også det køgreiene på Gatebil, eg fikk kjøre 1 time i strekk på lørdagsmorningen, kommer langt frem i køen når en møter opp kl 07 . Fikk også en 40min ca på det andre heatet, ble flagga av men kom raskt innpå igjen. Men etter 15-16mil på banen var det slutt på bremseklosser.. På det jevne er det jo kaos med en viss orden, men vil nå si at det fungerte bedre i år å komme til/fra banen enn det har gjort på lang tid. Du som kjørte grå e30? Sendte følgende melding til kompis: "nå er det f@€n meg en E30 som har kjørt en time i strekk, hardt!"... Hvilken motor og bremser har du? Ja er min Delphin gråe. Er s50b30 turbo, med k-sport 330mm framme og orginale bremser bak. En må jo nytte på når en først kommer utpå , og når bilen funka fint var det bare å dure på. . Ble selvsagt stoppa av onkel politi på vei over fjellet (Åmot) så må inn å vise bilen på teknisk, de kikka på senkesettet. hehe. Så må til med en liten godkjenningsrunde. (uten turbo da). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Mange e30 må roe ned grunnet kjøleproblemer, men m20 er en bitch når det gjelder kjøling etter turbokonvertering M50 f.eks virker ikke å ha like mye problemer med dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Integrale: Med turbo??? Uten ladetrykk? Den ce-regga? Synes den gikk fint men så du lå likt med en rød e46 M3 så da tenkte jeg det satt en org s50b30 oppi der.. (men da kanskje den ikke var orginal heller..) Kan ikke si jeg så noen glinsende orange kalipere heller, men kan jo ha med att du slikka veggen hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Med turbo??? Uten ladetrykk? Den ce-regga? Synes den gikk fint men så du lå likt med en rød e46 M3 så da tenkte jeg det satt en org s50b30 oppi der.. (men da kanskje den ikke var orginal heller..) Kan ikke si jeg så noen glinsende orange kalipere heller, men kan jo ha med att du slikka veggen hele tiden Er ikke noe høytrykksmonster, 502whip i Dynapack. Ble merkelig nok ikke forbikjørt en eneste gang på rundene eg hadde, men det har nå mere med hvem en havner utpå med. (og at flesteparten drifter rundt). Var grei forbikjøringsplass bortover langs muren, kunne bremse litt senere der . hehe. Syntes eg bremsa altfor tidlig selv også, men flesteparten stoppa jo nesten midt på strekka... Og nedover mot Angsten er jo største faren at en durer i ræva på noen, tydlig mange som har angst nedover der . Kalipperene hadde bremsestøv kamuflasje. hehe Mange e30 må roe ned grunnet kjøleproblemer, men m20 er en bitch når det gjelder kjøling etter turbokonverteringM50 f.eks virker ikke å ha like mye problemer med dette Eg hadde nå hjelp av været på første passet, det regna rimelig godt rett før så var begrensa tempo og ikke altfor varmt ute. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Ok, ser for meg at du sjelden klemte på fullt bortover langstrekket iom at det var vått..? Var uansett imponerende langt heat og kjøring, og fant ut at jeg måtte finne ut av bremse oppsettet, men da tror jeg forhåpentligvis mitt kommer til å funke også hvordan klosser? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Ok, ser for meg at du sjelden klemte på fullt bortover langstrekket iom at det var vått..? Var uansett imponerende langt heat og kjøring, og fant ut at jeg måtte finne ut av bremse oppsettet, men da tror jeg forhåpentligvis mitt kommer til å funke også hvordan klosser? Var faktisk ikke så ille glatt utpå, og hadde bra mønster på dekkene så var flat fjøl fra en fikk skikkelig feste, som varierte litt alt etter sporet. Men fikk litt mere fart senere på dagen, gikk i sperra på 4 gir da. (både på strekka og mot angstn). Var faktisk orginale k-sport klosser fremme og noe orginal greier bak også. Var lite klosser igjen rundt hele bilen. Har muligens litt hjelp av ABSn med tanke på fordelinga, eg brukte ABSn for å si det slik.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Får hive på ebc ndx Racing kloss da, da biter k-sport bremsene mye bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Får hive på ebc ndx Racing kloss da, da biter k-sport bremsene mye bedre Ja er ikke mange som har skryter av orginal klossene. hehe. Har bestillt Yellowstuff til fremme og bak da bilen blir brukt mye langs veien her å der så må være litt funk i de fra kaldt av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michaelw Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Syntes eg bremsa altfor tidlig selv også, men flesteparten stoppa jo nesten midt på strekka... Og nedover mot Angsten er jo største faren at en durer i ræva på noen, tydlig mange som har angst nedover der . Jeg ble nesten litt irritert innimellom, ble forbikjørt på rettstrekka bak der nesten vær runde jeg hadde, så kom svingen og folk bare tøffa igjennom.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Devils Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Gatebil er blitt altfor stort. Jævla lei av disse party svenskene som kommer med store busser og tar all plass + fester og spiller den dårligste technoen du kan finne. Få av dem har bil, og ikke menge som kan kjøre. På banen er det bare gul flagg hele tiden Nei, ACR og sommertreff det er teff det !! Nei gjør som Yngve sier Kommer oppover til Nord-Norge på Sommertreff på artic circle raceway ACR Her får dere kjørt kjempe masse og slepp og tenkt tanken på alt for mye køståing osv samt at det er et stort baneanlegg med ganske stor bane og kjør på. Greit nok at det er et "litte" støkke og kjør for dere som kommer sørafor men dæven kan LOV dere at det er verd det bare Spør Yngve som kommer hit på treff eller andre folk som har vært her oppe. E nu bare og tenkt tanken på vi som kommer nordafør og helt nedover på treff hos dere stykket vi kjører og klager ikke på det. sjekk ut www.sommertreff.no arangeres 2treff her oppe et vårtreff og et høsttreff. vårtreffe kan det bli litt kø men maks 20/30min køståing men det gjelder lørdag. Høsttreffe så er det nesten aldri kø. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 acr ruuuler! er ikke støy krav heller!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå