Morty999 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Håper jeg rekker å få bygd sammen motor da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2012 Du fikser vel det meste, Morty, så ser ingen grunn til at du ikke skal rekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Nja:p spørs om jeg må justere rammevange og litt Div blir en passelig liten turbo serru Også mangler jeg wastegate Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 jeg stiller iallefall. sugen på campen men hørtes ut som om kjærringa hadde lagt planer med en vennegjeng om campingplass utenfor treffet og bare dra inn og se på kjøring osv.. men noen fra vik i sogn og fjorande som evnt kunne tatt med 2stk fjørben til meg vis selger ikke skal på gatebil? stress og styre med posten tar uansett med kamera ;D ta med meg ut på banen noen runder så tar jeg bilder av bilen din so takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Skal som normalt jobbe i Pitlanen, vi sees Kanskje den nye 1 serien skal bli med rundt banen, hehe. gjeeeeeeeeeeeesp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg kommer Sover innpå området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Dette blir skøy!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg stiller ja, blir jubileum i år. 10år på rad på Juli treffet Vet ikke helt om vi skal campe oppe med banen eller på partyen! Kommer sammen med candy rød Supra, blå Esc Cosw, rat 240, 200sx (eller E46), Golf VR6, UrS4 stv og kanskje et par til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Jeg skal men uten bimmer... Krysser fingra for godt vær! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 jeg og e21 kommer torsdags kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Vet ikke når vi drar enda. Ståle som styrer showet her i gården.! regner med du stiller garanti for herlig banekjøring, Jørgen! Har planer om å fokusere mest på BMW med fotografering denne turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 jeg og e21 kommer torsdags kveld! Da blir det øl hos deg torsdag kveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-tech02 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 så "bimmers" camp var nevnt tidligere. høres morro ut. hadde sikkert sett bra ut og med en svæææær camp full av fete bimmere;) noen flere som er gira på det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Det er vell heller veldig vanskelig å organisere på ett så stort treff, men hadde vært kult å fått det til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Vet ikke når vi drar enda. Ståle som styrer showet her i gården.! regner med du stiller garanti for herlig banekjøring, Jørgen! Har planer om å fokusere mest på BMW med fotografering denne turen Jeg skal gi 100% så lenge vraket holder jeg og e21 kommer torsdags kveld! Da blir det øl hos deg torsdag kveld Ikke no problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå