Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe den absolutt billigste 5serie'n med manuell og mulighet for å hente ut skilter.

Skal ha til ombyggingsprosjekt så er i teorien bare skallet jeg trenger men alle deler som følger med er ett pluss.

Bilen skal helst være sort i vognkort

Prisklasse 0-7000ca...

Kom med forslag og bilder.

Holder til på østlandet.

Skrevet
Interessert, hva er stand på bilen og pris hadde du sett for deg?

Standen er: bilen er nedpusset og klar for lakking :) lakk og alt som trengs er innkjøpt :) samt alt av rust er sveisa så den er meget bra :) det er godkjent coilovers i vognkortet. pris er rundt 40 k kan diskuterest :) alt ettersom om jeg må lakke den eller ikke :D

Skrevet

Jeg har en 520ia som for tiden står uten motor og gear, da motoren takket for seg på veg hjem etter EU-kontroll. Eneste feil var ei lyspære og traversforinger. Alt ellers under bilen er i skjønneste orden, nye bensirør, nye bremserør, plast bensintank. Bilen er Diamantsvart, men står "blå flerfarget" (!) i vognkortet. Bilen var sist eu ok i vinter, men måtte inn igjen nå pga reg nr. Den står uten skilt, så er ikke skyldig noe.

Jeg vurderer salg da det synes umulig å skaffe en m20-motor, og jeg ikke har kunnskap til å gjøre om så jeg kan sette inn m50 motor i den..

Bilder kan legges ut eller sendes om du er intr til tross for at den har automat.

2rhlm4w.jpg

• 2 weeks later...
Skrevet

har en ombygd 525 grønn touring du kan få for rundt den prisen du spør etter ;) den er kjørbar, med skilter på.

lite rust, ingenting alvorlig, bare overflate.

endel deler følger med samt 6 stk sommerfelger og nesten nye vinterdekk.

91331871 er mitt mobilnummer ;)

kristiansand

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...