Gå til innhold

Larsgunnar's '87 E30 325i | Ferdiglakkert karosseri, S.59


Larsgunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for hyggelige kommentarer!! :)

Tok den ikke av fordi den ikke kommer til å vises uansett. Har lakkert den andre også, så blir ikke noe forskjell. :)

Blir Sparcolåser på denne jo, siden den ikke passer preface bil i utgangspunktet. :)

Tror bilen skal bli hvit... Ser sånn ut på innsiden av døra hvertfall :mrgreen:

Joda, den blir hvit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte akkurat JOM coilovers. :)

Må ha noe midlertidig med papirer for å kjøre på Eu-kontroll og en tur innom BT med.

Får investere i kW V2 til vinteren. :)

E30_JOM_Coilovers.jpg

Ble forresten så mye tull med frakta på BBS felgene, så jeg avbestilte dem..

Får nok ikke E30en ferdig til jeg får lappen heller, så jeg tenkte på å kjøpe tilbake gamlebilen min for å ha i mellomtiden. :) '93 Volvo 240.

Satser heller på å ha E30en klar til våren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, hatt en syk tur hjem fra garasjen i bilen idag, på lånte skilt :mrgreen:

Nå er bilen kommet inn i "lakkboksen" for prepping til lakk. Hvis alt går etter planen ligger første strøk på karosseriet imorgen kveld.

Starta dagen med å hente gasswire og endeledd på posten. Monterte opp og grovjusterte forstillinga, og tok den ut på en testtur ned i gata. Funka fint, så da var det bare å pakke inn i bilen det man trengte, ta skiltene fra brodern sin bil, og kjøre oppover! :)

Halvveis ferdig med tildekking av garasjen, og begynt å maskere inn ruter osv.

Lite stemningsbilde fra Sjåen Mekk & Sportseksos;

1167371_531460516908148_1253968222_o.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ta av ruta for å få det bra. Jeg brukte en ledning som jeg la under listen åsså maskerte jeg litt under lista og fortsatte med vinduet. Når du da legger ned lista mot karosseriet, så er det lakk noen millimeter under lista :)

hva så ? tar jo kortere tid å ta ut ruta :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser du har maskert hele bilen, er greit det, men etter ca 1 år eller 2 vil lakken du legger på sprekke, samtidig ser det ikke ut som den får tørke i varme, byggvarmer er genialt til fjøsmekk.

En annen ting, skjønner ikke hvorfor du ikke tar av skjermene og henger de opp, samt dører, du kommer aldriverden til og få lakk på alle steder som trenger lakk, har du sprøyta i epoxy/ tektyl inni skjermer f.eks?

Har du grunna bilen eller bare slipt den ned? Epoxygrunning i bånn er vesentlig ting, samt fyllerstrøk for og nemlig få ut bitte små bulker og få en lettere flate til du skal pusse ned fyller.

Nevner litt her fordi jeg ser du har lagt i noen kroner i bilen, da synes jeg det er greit og gjøre en litt ordentlig jobb også samtidig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger ikke ta av ruta for å få det bra. Jeg brukte en ledning som jeg la under listen åsså maskerte jeg litt under lista og fortsatte med vinduet. Når du da legger ned lista mot karosseriet, så er det lakk noen millimeter under lista :)

hva så ? tar jo kortere tid å ta ut ruta :P

Hehe joda, men var bare et forslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...