raynik Skrevet Juli 22, 2012 Skrevet Juli 22, 2012 er bra sikker på at det er en 2,3. er vel lite visuell forskjell.. var vist byttet kammer og slikt, skulle være en kvass liten sak...men kan ikke bekreftes..
Larsgunnar Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Skrevet Juli 22, 2012 Noen som har koblingsskjema til disse jævlene? Blir vel 2mnd med kobling, og et koblingsskjema hadde vært VELDIG fint hvis noen har!
Larsgunnar Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Fant motorkoden på blokka, er en 2.0 som står i prosjektbilen, Raymond! Men same shit, skal ikke brukes uansett! Nøkka toppen av 2.0'en idag, fikk meg en overraskelse!
raynik Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 oki...merkelig at alle mener det er 2,3... men men ikke greit å stole på rykter..hehe
Larsgunnar Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Ikke ifølge motorkoden, hehe! Men, hva er forskjellene på 320 og 323? slaglengde? Isåfall kan det jo være 2.3 veiv i 2.0 blokk hvis de har samme boring.
Gaddaffyduck Skrevet Juli 23, 2012 Skrevet Juli 23, 2012 Haha, kom over et bilde på facebook av delebilen idag!Fått seg en smell. [ Bilde ] Hva synes folket om prosjektet? Haha, så denne endte alså i harstad Var vell en del gromdeler på denne
Larsgunnar Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Skrevet Juli 23, 2012 Den ender sine dager i mine hender ja! Mye snacks her! Nye foringer og stag overalt, IX sperrediff, APEX senkesett og dempere, M20B25, interiør ++
Larsgunnar Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Skrevet Juli 24, 2012 Ser litt lettere på ledningsnettjobben nå som jeg har fått luket ut litt informasjon fra noen E30-karer på jobb! Bruker 320 ledningsnettet med styringsbokser fra 325, og 325 ledningsnett fra torpedovegg-> motor (da dette mangler i 320 karosseriet). Høres ut som en kurant jobb! EDIT; Om noen har en facelift frontplate i bra stand til salgs er jeg interessert! Den som står på bilen er bøyd i alle himmelretninger, men mest mot mekka. Hull til aircondition eller ikke, spiller egentlig ikke så stor rolle.
Larsgunnar Skrevet Juli 25, 2012 Forfatter Skrevet Juli 25, 2012 Da var motor og gir ute av 320'en! Begynt å pusse ned motorrommet, skal klargjøres til lakk fortløpende. Motorrommet blir svart. Tenkte å prøve å få ut motoren fra 325'en i morgen etter jobb, må finne på noe lurt siden det er lav takhøyde i garasjen og bilen står med fronten først helt inn mot veggen... Et par bilder fra dagen idag; Anti-Stance-høyde uten motor, haha. Grusomt. Nesten ferdig med grovpussen på høyresiden i motorrom.
raynik Skrevet Juli 26, 2012 Skrevet Juli 26, 2012 uff...kan du ikke sette på di felgene som var på delebilen..bare for syns skyld... hehe ser så mye bedre ut!!!
Larsgunnar Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Skrevet Juli 26, 2012 Har tenkt litt på det ja, hehehe! Må vel sette dem på midlertidig når jeg går ned neste gang. Setter vel igang i morgen å nappe motor ut fra 325'en. Så er det kun bakstilling og kapping av karosseri igjen på 325'en, før den går på dynga. Blir deilig å få 320'en inn i garasjen å kunne holde på der.
Larsgunnar Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Skrevet Juli 27, 2012 Skal kappe ut bakplate, batterikasse og en bit fra bakskjermen.
Larsgunnar Skrevet Juli 28, 2012 Forfatter Skrevet Juli 28, 2012 Fikk ut 2.5'en fra delebilen idag! Tok den også ut med kasse. Men jeg la merke til at det sto ZF kasse på 320 motoren, og Getrag kasse på 325 motoren? Hvilken av disse burde jeg bruke? Har også pusset litt videre på motorrom. Skal se om jeg ikke får lakkert motorrom iløpet av helgen! Bilder kommer imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå