Larsgunnar Skrevet Februar 17, 2013 Forfatter Skrevet Februar 17, 2013 Hehe, sånn høvelig size på disse ja
martinwenberg Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Ikke noe tull til størrelse nei! Hvordan blir det å få plass til disse? Å hvordan skiver må du bruke?
Larsgunnar Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Går bra å få plass! Må nok kappe bort litt bremseskjold bare! Må freses adaptre og sånt også da men det er ikke det største problemet. 330x32mm skiver!
Larsgunnar Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Da var jeg akkurat kommet hjem fra bcRichard og verkstedet på jobben til fattern! Var å henta den motoren hos Richard, så dro jeg og pappa på jobben hans å skrudde av toppen og diverse andre smådeler! Så nå har jeg en topp å spenne flensen til innsuget mot når det skal sveises! Skal klaske ut noen bilder imårra! Hadde et rør til plenumet i fresen idag, og fikk delt det i to på langs, så nå er det bare å kappe i rett lengde, å punkte på. Så er det jaggu bare å kosa litt med et par bend, så er selve plenumet klart til å helsveises. Må jobbe litt med runnere enda. Skråskjære, frese hull til dyseholdere, og presse endene. Dyseholdere må jeg også lage. Oppdaterer med fine bilder imårra! :)
kristofferolsen Skrevet Februar 19, 2013 Skrevet Februar 19, 2013 Ser jevla bra ut det her ! Glede mæ te å se innsuget ferdig ! Gromme bremser du har skaffet deg !
Larsgunnar Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Skrevet Februar 19, 2013 Takk for det, Kristoffer! Tror innsuget blir bra! Bremsene er over-roger Hadde faktisk et bilde fra idag;
Larsgunnar Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Skrevet Februar 20, 2013 Punkta fast røret på plenumet! Skråskjæring av runnere imårra
Larsgunnar Skrevet Februar 24, 2013 Forfatter Skrevet Februar 24, 2013 Liiiten kjedelig update. Skulle jo egentlig jobbe litt med runnerne på torsdag, men det ble det mildt sagt dårlig med. Influensasjuk og jævlig utover hele dagen på jobb, men måtte bare stå til. Skulle jo trossalt få svar på lærlingesøknaden min... På slutten av dagen kom sjefen med dette i en konvolutt; Så det har holdt humøret oppe i sykeperioden. Begynner å bli høvelig frisk nå, og har vinterferie, så da blir det ei økt med innsuget på jobb imårra! Men, så sitter jeg her med innsuget i hendene, og ser at jeg har glemt av de innvendige "søylene" i plenumet som skal være med på å styrke hele greia... Og når jeg ser på begge endene har jeg punkta begge platene for langt mot den ene siden.. Mulig... Så da blir det vel å løsne opp alle punktene, og merke opp skikkelig denne gangen så det blir rett. Lurer også på å løsne punktene på traktene og korte dem ned litt. Oppdaterer med bilder imorgen!
Larsgunnar Skrevet Februar 25, 2013 Forfatter Skrevet Februar 25, 2013 Ble dårlig med bilder fra idag gitt. Ble bare plaga, så det endte til slutt med at jeg slipte opp alle punktene og begynte på scratch... Menmen, endelig var kompisen min klar for en tur på jobben hans på kveldstid, så da ble det litt deler i delevaskeren! Hovedsaklig tannstang ble grundig rengjort; Den har litt eiring osv all over, men det er igrunn ikke såå nøye for min del. Vises jo ikke uansett
Larsgunnar Skrevet Februar 26, 2013 Forfatter Skrevet Februar 26, 2013 Endelig fått sammen plenumet! Dro på jobb kl 7 og satte i gang, og det gikk forholdsvis greit uten for mye plaging. Slenger bare ut et sett bilder her jeg, er vel det folk vil se?! Her er runnerne skråkappa. Har ikke sveist dem enda. Må lage dyseholdere og bore hull til dem i først. Rævva bilde innvendig, men men... Det var alt for idag!
kristofferolsen Skrevet Februar 27, 2013 Skrevet Februar 27, 2013 Ser bra ut spent å se når det e ferdig å kommer på motorn:)
Larsgunnar Skrevet Februar 27, 2013 Forfatter Skrevet Februar 27, 2013 Takk for det! Hehe.. Kan nok bli lenge til... Må først få driten til å starte, så få lappen osv før det blir turbobygg, men det kommer! Sakte men sikkert!
Larsgunnar Skrevet Februar 28, 2013 Forfatter Skrevet Februar 28, 2013 Fikk sveist sammen plenumet idag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå