Gå til innhold

Larsgunnar's '87 E30 325i | Ferdiglakkert karosseri, S.59

Anbefalte innlegg

Skrevet

VI HAR START!!! :D :D

victorybaby_zps74961800.jpg

Jajaja!

Stakk ned i garasjen og skulle måle dysespenning da. Joda; 12,4V ved tenning på trinn 2.

Bytta så om på speed og referansesensor, og det klikka fortsatt i bensinpumpereléet? Hmm...

Kobla på coilen etter det og skulle se. Neida, så ikke noen gnist oppi der..

For moro skyld skulle jeg holde fingeren over, å du røde alpakka for en karamell jeg fikk :mrgreen:

Da var det bare å dryle på pluggledning og skru i plugg nr. 1 som jeg hadde skrudd ut, å jaggu starta den :D

Skyter å smeller noe helt jævlig, men jeg har bare eksosanlegg til rett under torpedoveggen at the moment!

Har heller ikke pakninger mellom topp og eksos, så det lekker ut der også. Men det gir jeg faen i akkurat nå :D

Skal også bytte olje og filter på motoren en dag, og så må jeg få kjøpt nye tenningsdeler etterhvert, men det haster jo ikke sååå nå ;)

Eksos, der må jeg få ordna til noe! :)

Men NÅ, står denne for tur! ;)

894801_487231764664357_1435603414_o.jpg

Kommer video ila dagen!

Skrevet

Og sist men ikke minst, før jeg glemmer det av...

Vil rette en stor(!!!) takk til alle dere som har hjulpet meg med tips, triks og innspill, men først og fremst Ivar/Pedi! Hadde nok ikke fått til dette uten den hjelpa jeg har fått her..

Skrevet

Vil rette en stor(!!!) takk til alle dere som har hjulpet meg med tips, triks og innspill, men først og fremst Ivar/Pedi! Hadde nok ikke fått til dette uten den hjelpa jeg har fått her..

Han e flink :)

Skrevet

Bare hyggelig, bare morro det å kunne bidra litt. Håper du sitter igjen med litt av det jeg har prøvd å formidle til deg...

Skrevet
Bare hyggelig, bare morro det å kunne bidra litt. Håper du sitter igjen med litt av det jeg har prøvd å formidle til deg...

Sitter igjen med en god erfaring og mye lærdom!

Utrolig hvor mye man lærer av å feilsøke og ikke få til...

Skrevet

Gratulere så mye, prøv nå for moro skyld å bytt tilbake til gamle hjerne og prøv oppstart,

Er sikker på feilen lå der :)

Men høres ut som du må investere i nye plugger til å starte med,

Høres ut som den går på 4 av 6 :)

Så moro at det løser seg :)

Skrevet

Takk for det!

Det kan jeg jo alltids prøve på. :) Om ikke, så gidder jeg ikke å sende den jeg kjøpte av deg i retur... Like greit å bare ha denne som ikke er rust og irr på uansett. :)

Jaja, skal kjøpe alt nytt av tenningsdeler etterhvert! :) Litt vanskelig for meg å høre akkurat nå om den går på 4 eller 6, siden jeg ikke har eksosanlegg på.. Tenkte jeg skulle grave fram det gamle, der er det iallefall en potte, så det hjelper vel litt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...