Larsgunnar Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Skrevet Juli 6, 2013 Greit med rabatter ja! Merket på lakken heter Nordic, og klarlakken jeg bruker er Car System sin 2K lakk.
kristofferolsen Skrevet Juli 11, 2013 Skrevet Juli 11, 2013 Greit med rabatter ja! Merket på lakken heter Nordic, og klarlakken jeg bruker er Car System sin 2K lakk. Kjøpt fra norbond.no ? Isåfall har æ fundert litt på den til billige ok lakkeringer .
Larsgunnar Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Skrevet Juli 11, 2013 Nei, lokal forhandler. Ser de selger den samme på norbond.no, og er du ikke opptatt av at lakken skal være et speil så er det godt nok i massevis. Nå har jeg lakkert under ganske primitive forhold også, som sikkert gjør noe med resultatet.
kristofferolsen Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Nei, lokal forhandler. Ser de selger den samme på norbond.no, og er du ikke opptatt av at lakken skal være et speil så er det godt nok i massevis. Nå har jeg lakkert under ganske primitive forhold også, som sikkert gjør noe med resultatet. Okei .Alt har selvfølgelig noe og si med resultatet men er nok godt nok til de fleste
Larsgunnar Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Skrevet Juli 12, 2013 Gir meg egentlig litt faen Sålenge den ser bra ut på avstand så er det bra nok for meg. Bedre å bruke 50000 på motor enn 50000 på lakkering
KarlDahl Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Bedre å bruke 50000 på motor enn 50000 på lakkering
kristofferolsen Skrevet Juli 12, 2013 Skrevet Juli 12, 2013 Bedre å bruke 50000 på motor enn 50000 på lakkering Sant det
Larsgunnar Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Skrevet Juli 12, 2013 Henta Alpina-hjulene ikveld! Helheten ser jo rævva ut, 8 forskjellige farger på bilen og uten fangere osv... Fikk pakninger i posten idag, så iløpet av helga burde den være sammenskrudd. Her er iallefall et par dritdårlige bilder av felgene på bil;
///MoePower Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Bedre å bruke 50000 på motor enn 50000 på lakkering Nei, nei.. Bedre å bruke 100 000 på motor OG 20-30 000 på lakkering..
Joachim S Hamar Skrevet Juli 13, 2013 Skrevet Juli 13, 2013 Bedre å bruke 50000 på motor enn 50000 på lakkering Nei, nei.. Bedre å bruke 100 000 på motor OG 20-30 000 på lakkering.. + 1 Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Beta
Larsgunnar Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Skrevet Juli 13, 2013 Haha, 30000 kommer jeg aldri til å bruke på en lakkering... Da lakkerer jeg bilen sjøl og bruker den for det den er verdt
Larsgunnar Skrevet Juli 14, 2013 Forfatter Skrevet Juli 14, 2013 Badum TSS! NÅ, funker det! Etter noen timer med skruing, banning samt glemme vesentlige ting som røret fra blokk til innsug for veivhusventilasjon, så var det av med innsug igjen, på med røret og alt oppatt igjen. Men, starta opp til slutt, og gikk klokkerent med en gang! Her er link til video; http://www.youtube.com/watch?v=3MFI6hIij2M&feature Gasswire var snekret sammen med teip og kabelsko, så den klippa jeg, men har akkurat bestilt ny. De hadde ikke på lager på GS, men bestilte likevel. Kommer vel når den kommer.
Larsgunnar Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 God sort at motor er i orden Har startet opp for å la den gå leeenge flere ganger nå, blir ikke for varm og alt funker bare bra. Ingen fusk etter belastning. Bare velstand! Venter bare på ny gasswire så er bilen kjørbar! Skal snakke med sjefen på jobb en dag. Planen er å få tatt bilen ned på jobb å sveise i rusta i dørken som jeg ikke fikk tatt i fjor høst, og et par hull i kanalene. Lettvint når man kan kjøpe prøveskilter og kjøre bilen til jobb. Dagen idag har gått unna egentlig. Dro med meg to kompiser i garasjen, og begynte å slipe ned bilen. La grunning og fyller over sparkelet tidlig idag, og begynte å slipe i 6-tida. Har slipt begge bakskjermene og hele taket + stolper. Kanalene har jeg slipt helt til stålet og lagt grunning og fyller på. Bildene er fra tidligere i kveldinga, da jeg ikke fikk tatt noen bilder når jeg var ferdig. De andre dro hjem i 11-tida, mens jeg akkurat har kommet hjem. Før sliping av v.b, kun lagt fyller på hjulbueskjøt og grunning på kanal. Påbegynt sliping av fyller h.b Halvferdig slipt. Begynte på 400 vått og avsluttet med 800 vått. Skal få tatt noen bilder av den nå som den er ferdigslipt på begge sider bak og taket.
martinwenberg Skrevet Juli 20, 2013 Skrevet Juli 20, 2013 Ser bra ut, men du legger vell ikke fyller bare der du har sparklet? Skal ha det på hele bilen du vil se forskjell på hvor du har hatt fyller og ikke hvis du begynner å sprøyte nå..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå