Larsgunnar Skrevet September 5, 2012 Forfatter Skrevet September 5, 2012 Lakkerte innsuget matt svart idag, og gjort et forsøk på å ta noen helhetsbilder av bilen med hvit dør. Skal begynne nå å slipe ned takluke og koffertlokk.
Larsgunnar Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Liten bildeupdate. Fått montert vindu med mekanisme og hele pakka på døra jeg lakkerte. Ble bra med mattsvart innsug! MEN.... Det sprakk når jeg stramma til. Enten tar jeg det med på skolen og Tig-sveiser det, så plane flensen, eller at jeg kjøper nytt, får se... Døra ferdig montert med "innmat". Helhetsbilde av bedre kvalitet. En kompis tok bilde av meg i mine sløveste tanker, hehe..
bcRichard Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Ikke helt fan av at du har lakkert låsesylinderen. Men eller bra at du står på!
Larsgunnar Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Faen til mas på den lås-sylinderen! Heheh! Må bytte lås uansett, da døra er fra delebilen. Har org-låsen liggende.
Pedi Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Ikke glem å justere klaringer, bedre å ta det nå enn å vente (til du da ikke gidder..) Matt svart innsug er sjefs på M20
Larsgunnar Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Justere hvilke klaringer? Svart innsug ble boss..
raynik Skrevet September 6, 2012 Skrevet September 6, 2012 Er nok bare løst panser på, motor er skal vel på plass.. blir bra dette, stå på
Larsgunnar Skrevet September 6, 2012 Forfatter Skrevet September 6, 2012 Har skrudd på panserlåsen, men ikke justert noe særlig. Skjermene skal byttes ut uansett, da de er fulle av rust og bulker. Justert blir det, for jeg er egentlig jævlig enig i at det ser grusomt ut når det ikke er justert!
Larsgunnar Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Der solgte jeg jaggu akkurat Volvo 240'n... Blir trist å se den forlate, men da får jeg betalt siste avdrag til Raynik for E30'en og kjøpt meg nye stoler! Bilder av stolene; Stolene er svarte og hvite som på det første bildet, de andre bildene er bare illustrasjonsbilder. En kompis kjøpte disse og skulle ha helt svarte, men fikk svart/hvit, så disse er helt nye og ubrukte.
raynik Skrevet September 7, 2012 Skrevet September 7, 2012 spent på di stolene...her ikke heilt trua..hehe
Larsgunnar Skrevet September 7, 2012 Forfatter Skrevet September 7, 2012 Hehehe, hver sin smak! Jeg har iallefall god tru!
martinwenberg Skrevet September 8, 2012 Skrevet September 8, 2012 Se der ja! Blir nok knall det her Ser ut som lakken ble fin den og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå