Kofoede39 Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Jeg har en e30 cab med m50b25 motor. Topppakning og toppdekselpakning er byttet men ligger fortsatt igjen flekker når jeg parkerer. Kan det være bunnpakningen? Lekker også girolje, ser ut som det kommer ut ved hardykoblingen. Noen som vet hva jeg evt må bytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Jeg har en e30 cab med m50b25 motor. Topppakning og toppdekselpakning er byttet men ligger fortsatt igjen flekker når jeg parkerer. Kan det være bunnpakningen?Lekker også girolje, ser ut som det kommer ut ved hardykoblingen. Noen som vet hva jeg evt må bytte? For å lokalisere lekkasjen bør du vaske motoren grundig og legge under en bit papp når den har tørket slik at du kan følge oljerennen. Dersom du det lekker girolje i området rundt hardykoblingen bør du sjekke pakning på utgående aksel og girvelger-koblingen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kofoede39 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Takk! Noen fler med erfaring om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kofoede39 Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2012 Opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet Juli 3, 2012 Share Skrevet Juli 3, 2012 Ja, eg har erfaring om dette. Og det er at det er mulig å lekke olje frå absolutt stort sett alle plassa i en motor. Følg kje sitt forslag, og du vil til slutt finne lekkasjen. Det er ikkje mulig for oss som sitter her på internett å finne din oljelekkasje. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå