larswey Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Hei, har 2 valg når det kommer til pakning når jeg skal bytte topp. 1,75 eller 2,05mm, hva er standard? Bør jeg gå for begge å se hva som står fra før å heller returnere den jeg ikke trenger?
T. Thøgersen Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Det pleier å være +0.3mm på de pakningene som er beregnet for plana topper, da vil jeg anta at 1,75mm er den du skal bruker. Hvis du ikke vil ha lavere komp da.
sexeren Skrevet Juli 3, 2012 Skrevet Juli 3, 2012 Hei, har 2 valg når det kommer til pakning når jeg skal bytte topp. 1,75 eller 2,05mm, hva er standard? Bør jeg gå for begge å se hva som står fra før å heller returnere den jeg ikke trenger? Du skal bruke 2,05mm pakning, viss du skifter topp/eller bare pakning så må/skal du plane toppen får å være sikker på at den et tett etterpå. Så da er 2,05mm pakningen mer riktig enn orginal størrelse.
larswey Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Skrevet Juli 5, 2012 Okey, da bestiller jeg 2,05 og plansliper
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå