SiLvEr_ Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Jeg får ikke opp bakluke på min 98. e39 touring ved å trykke på knappen bak på luka.. bytta derfor hele lista med ny bryter i. ble ikke noe bedre, men jeg får den fortsatt opp med å trykke på knappen inne i bilen og på nøkkeln. og her om dagen slutta knappen til bakruta å funke så jeg få ikke opp ruta heller bak. noen tips? merk at den går opp med nøkkel- og coupè knappen takker for svar
huldra66 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Ledningene som går fra bakluka inn i bilen er vanlig problem att de brekker/ryker Ledningene ligger i hengslene på hver side.
SiLvEr_ Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Skrevet Juli 4, 2012 ja det har jeg forstått at det er ett problem. men ledninga fra trykk knappen på luka å ned til låsen går vell ikke over hengslene og inn i bilen? er jo bare 20cm fra hverandre. har skjønt det har vært motsatt at knappen inne i bilen ikke har fungert
huldra66 Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Nei , men ivertfall når det gjelder for hovedluka da Motoren for og løse ut dette ligger i bilen viss jeg ikke husker aldeles galt nå. Ellers så kan nok diverse kabelbrudd gi rare symptomer. Jeg fixet dette på en for 6 mnd siden der var det flere kable med komplett brudd og flere som nesten hadd røket. Hilsen Terje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå