bmw-E30 Skrevet August 10, 2012 Share Skrevet August 10, 2012 Er den kjørbar da? Til å få den vertfall inn på Hurtigruta og ca 2 timer kjøring ifra Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenag Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Den var i daglig drift frem til juni 2010, men kan ikke garantere for at den kan kjøres så langt uten problemer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet August 20, 2012 Share Skrevet August 20, 2012 HEI! er VELDIG interissert i bilen! å håper får all del at du har den er den kjørbar? (prøveskilt) evt hva må gjøres bare foråfåden til meg? bori trondheim så er ikke det største problemet. kan komme å se på bilen om du har den MVH Nicklas! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenag Skrevet August 21, 2012 Forfatter Share Skrevet August 21, 2012 Hei, nei bilen er ikke solgt enda min anbefaling er å frakte den på henger, men som sakt var den i daglig bruk frem til april 2010. Den står til mine foreldre på trofors så det er bare å avtale om du vil se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NicklasFS Skrevet August 21, 2012 Share Skrevet August 21, 2012 Hei, nei bilen er ikke solgt enda min anbefaling er å frakte den på henger, men som sakt var den i daglig bruk frem til april 2010. Den står til mine foreldre på trofors så det er bare å avtale om du vil se kan du sende meg nr ditt påpm til meg?? hvor er trofors da? langt unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortenag Skrevet September 2, 2012 Forfatter Share Skrevet September 2, 2012 til dere som lurer, trofors er ca30 mil nord for trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
finsken Skrevet September 13, 2012 Share Skrevet September 13, 2012 send deg pm.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stranddrifting Skrevet September 23, 2012 Share Skrevet September 23, 2012 Hei! Vraka bilen?? Er d mye som må jøres eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå