Rangle Skrevet Juli 4, 2012 Skrevet Juli 4, 2012 Hei! Da bilen skal selges, legger jeg ut deler som jeg ikke har bruk for til E46 lengre. Deler; - E46 KW Variant 2 Inox-Line, kjøpt 2012, nytt og ubrukt i eske med kvittering, 8000kr + frakt - E46 Ground Control Camberplater forran, "Street"-utgave, for KW og alle sett hvor man kan bruke org. fjærskåler, nytt og ubrukt i eske + laserskjært og dreiet alle deler som er org svart-stål i rustfritt 316, med kvittering, 2300kr + frakt - E46 PowerFlex foringer travers bak, 4stk, nytt i eske, 1200kr + frakt - E46 Powerflex foringer bærebru fram, 2stk, nytt i eske, 450kr + frakt - E46 Bærearmsforing bak, "øverst", kan brukes oppe og nede på bærearm, svakere nede org!, 4stk, nytt i eske, 600kr + frakt - E46/E36 Turner Motorsport Camberstag, med gummi/poly foring, nytt og ubrukt i eske, 1900kr - Solgt + frakt - E46/E36 Turner Forsterket topplager bak m/ekstra sett foringer, nytt og ubrukt, 600kr + frakt - Solgt Det er lov å komme med bud! Evt. flere deler kommer ut etterhvert Delene befinner seg i Sortland i Vesterålen (Nord-Norge). Kan fraktes på strekningen Sortland - Bodø Kan kontaktes på; Epost: kgdreyer(a)gmail.com Tlf: 41085744
Rangle Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Har enda KW Variant 2, får ikke svar fra den som har holdt av, så de går til første som gir et bra bud! Ellers ligger det andre og for salg
Den9s Skrevet November 10, 2012 Skrevet November 10, 2012 Har enda KW Variant 2, får ikke svar fra den som har holdt av, så de går til første som gir et bra bud! Ellers ligger det andre og for salg Var denne ment til meg? Ikke glem at jeg har venta på at du skulle sende dette settet siden begynnelsen på august...
Rangle Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Skrevet Desember 4, 2012 Var det deg jeg snakket med over mail? Sendte mail, men fikk aldri svar når jeg sa at det var klar for posten. Jeg har settet enda, og ligger enda klar for å sendes, hvis du enda er intr, så gi et pling, og vi får ordnet dette! Det kan godt hende det har vært noe med eposten siden jeg har ordnet med noe, min feil at jeg ikke prøvde å sende "purre" mail
Rangle Skrevet Januar 7, 2013 Forfatter Skrevet Januar 7, 2013 Ingen problem. Alt går hvor det kan fraktes på en eller annen måte!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå