02turbo Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Hvorfor får vi ikke solgt denne bilen? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35554142 En flott bil med masse riktig utstyr, lav km. stand, og i meget bra stand. Har vært for salg flere ganger, uten en eneste henvendelse. Nå har vi satt ned prisen til 61000,- Er fargen såååå feil? -eller er det andre ting som hindrer folk fra å ringe? Prisen (og km-standen) er jo blandt de laveste på finn.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juli 5, 2012 Share Skrevet Juli 5, 2012 Hei, jeg som sendte deg melding i stad fra 400 nr. Som jeg sa så var jeg interessert. Er det ingenting mer å si om bilen enn det som står i annonsen og her? Hvorfor står det 8400 i omreg. Veier den over 1600 kg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2012 Hei, jeg som sendte deg melding i stad fra 400 nr.Som jeg sa så var jeg interessert. Er det ingenting mer å si om bilen enn det som står i annonsen og her? Hvorfor står det 8400 i omreg. Veier den over 1600 kg? Den veier 1605 kg. Bilen var til EU kontroll til fastsatt tid, mangler ble utbedret, og, så vidt jeg kan skjønne, så er bilen helt i orden. Skal man pirke på noe, så er det den rustflekken ved venstre baklys, og et par koppeholdere som er defekt. Hva ellers lurer du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Egentlig ikke noe. Det virker som mye bil for pengene, å helt grei km også. Kanskje greit å nevne om du har hatt problemer med noe av elektronikken, sentrallås osv . Jeg skal ta og sende deg en melding senere, må skaffe noe penger så ser vi. Kan du hente ut skiltene og sånt før evt kjøp så jeg slepper å stresse med det? Hvilke felger er det som står på? 17 tommere? Tommer på vinterdekk? Er det noe du kunne tatt som delbetaling etc? Eller bare rent salg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 Egentlig ikke noe. Det virker som mye bil for pengene, å helt grei km også. Kanskje greit å nevne om du har hatt problemer med noe av elektronikken, sentrallås osv .Jeg skal ta og sende deg en melding senere, må skaffe noe penger så ser vi. Kan du hente ut skiltene og sånt før evt kjøp så jeg slepper å stresse med det? Hvilke felger er det som står på? 17 tommere? Tommer på vinterdekk? Er det noe du kunne tatt som delbetaling etc? Eller bare rent salg? Hei igjen: Det har aldri vært noe problem med elektronikken annet enn batteri på nøkkelen. For å få ut skiltene må du ha forsikringsbevis, og det kan jeg desverre ikke fikse. Du må nok ta med et sett prøveskilter . Sommerfelger er 17" og 16" på vinterhjula. Delebetaling er nok ikke aktuelt. mvh: Ole Chr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Kan du dokumentere 154.000 km? Bilen din er veldig billig i forhold til modell osv sammenlignet med resten av markedet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 Tittet en del på denne. Men ser den er importert, hva med kald klima kittet? Er den på plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Kan du dokumentere 154.000 km? Bilen din er veldig billig i forhold til modell osv sammenlignet med resten av markedet. Da jeg kjøpte bilen, ble den kontrollert med nøkkelen på BMW-verksted, og jeg har ikke tukla med det, så den kan jeg garantere. Grunnen til at den er så billig, er at vi vil prøve å få solgt den. Virker som om det er galt at en bil er for billig også. Bilen er ikke solgt enda, men det kommer tre stykker som vil se på den i løpet av helgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2012 Tittet en del på denne. Men ser den er importert, hva med kald klima kittet? Er den på plass? Les annonsen: Oppvarmet ratt, varmeseter, motor og coupevarmer. Noe mer du savner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Tittet en del på denne. Men ser den er importert, hva med kald klima kittet? Er den på plass? Les annonsen: Oppvarmet ratt, varmeseter, motor og coupevarmer. Noe mer du savner? Nei nei, ikke misforstå, men det var snakk om selve motoren, om den er oppgradert til nordiske forhold. Tro det er få folk som gidder å handle en bil som ikke starter etter å ha stått noen dager i - 15 og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juli 21, 2012 Share Skrevet Juli 21, 2012 Om du har denne når jeg er tilbake fra ferie om 9-10dg så tar jeg kontakt, passer perfekt som extra bil til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Tittet en del på denne. Men ser den er importert, hva med kald klima kittet? Er den på plass? Les annonsen: Oppvarmet ratt, varmeseter, motor og coupevarmer. Noe mer du savner? Nei nei, ikke misforstå, men det var snakk om selve motoren, om den er oppgradert til nordiske forhold. Tro det er få folk som gidder å handle en bil som ikke starter etter å ha stått noen dager i - 15 og oppover Bilen har aldri hatt startproblemer om vinteren, og har jo gått i Norge i mange år. Jeg har ikke hørt om at det er noe spesielt med motoren på biler som blir solgt til norden. Hva skulle det være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Ingen som kjøpte den i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristov Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Få på skiltene og ta bedre bilder så får du denne solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02turbo Skrevet Juli 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2012 Få på skiltene og ta bedre bilder så får du denne solgt! Hva var galt med bildene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå