Gå til innhold

170hk 520iT SOLGT

02turbo
 Share

Anbefalte innlegg

Få på skiltene og ta bedre bilder så får du denne solgt!

Hva var galt med bildene?

De er alt for sparsommelige, viser bare detaljer og bilen ser skitten ut innvendig.

Personlig ville jeg tatt 6-8 bilder utvendig fra ulike vinkler, bilde av alle seter, bilde av alle dørtrekk, bilde av instrumenter osv. Ut over dette så er det fint med bildene du har av manglene.

Tror nok en påskilting også er et lurt trekk så evt. kjøper bare kan kjøre avgårde med bilen om det blir handel. Det skaper en smidigere handel og mindre stress for kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få på skiltene og ta bedre bilder så får du denne solgt!

Hva var galt med bildene?

De er alt for sparsommelige, viser bare detaljer og bilen ser skitten ut innvendig.

Personlig ville jeg tatt 6-8 bilder utvendig fra ulike vinkler, bilde av alle seter, bilde av alle dørtrekk, bilde av instrumenter osv. Ut over dette så er det fint med bildene du har av manglene.

Tror nok en påskilting også er et lurt trekk så evt. kjøper bare kan kjøre avgårde med bilen om det blir handel. Det skaper en smidigere handel og mindre stress for kjøper.

Kan jeg si også, hadde du hatt skilter på bilen , hadde jeg hatt denne bilen i min garasje allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...