Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

kjøpte meg en M52B25 motor her tidligere i år, ferdig koblet med ett MS sprut mot orginalledningsnettet til m52en..

motoren har fått oljeretur i blokken samt oljepickup og bunnpanne fra e34.

monterte motor i min e30 og fikk start på motoren med Megasquirt sprutet koblet mot orginalnettet.. motor startet og gikk, men gikk litt ujevnt.. begynte å feilsøke og fant ut det var null kompresjon i cyl 6. 1-5 var jevne og fine.

Selger nå motor helst komplett med sprut og ledningsnett for høystbyende uten noe form for garanti på hva som har skjedd. har ikkje tid eller plass til å drive å åpne denne motoren for å finne feil og evt reparere..

alle bud over 500.- for motor og sprut vurderes

hentes på askøy utenfor bergen.

Skrevet

hadde det ikke vært så langt unna så skulle jeg hentan imorra jeg :) du får si ifra om du tilfeldigvis ikke får solgt den og tilfeldigvis har tatt med deg motorn litt nærmere østlandet. hehe :)

Skrevet

eg gidder ikkje styre med noe sending, men å frakte motoren til ett fraktfirma som kjøper evt har ordnet med er ikkje noe problem...

problemet med motoren kan eg umulig vite om er ett stempel som er gåent eller om det er bøyde ventiler i toppen eller hva det er...det eg kan si er at det er ingen tegn til kompresjon i cyl 6, og når motoren går(kjørte bilen ca 25meter i mellom to lokaler) så går trøkken i cyl 6 rett i kjelleren (altså i veivhusventilasjonen) dette indikerer hull i stempel og eg vil derfor tro toppen er fin.

eg har ikkje lenger plass til å ha motoren og har mer enn nok annet skjit og skru på, så velger derfor å selge den i defekt stand til en som evt har mere tid og plass.

høyeste bud til nå er 1500 fra brukeren "ando" og det går motoren for.

men det er førstemann til møllen som gjelder her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...