C.Andersen Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Hei! Jeg har lest jeg jeg må undersøke om ledningsnettet i bilen min tåler xenon ettermontering, noen som vet dette/montert i samme bil? BMW 318i - 1999 E46. Eer det også noen som har noen kit å anbefale? Tenkte å kjøpe et kit fra biltema, det er billig og jeg har ikke fått noen klager på det enda (jobber der selv). Tar gjerne imot forslag fra noen som har prøvd lignendes sett! Mvh Christian Andersen
engern Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Jeg har 2 xenon kit i min, det er en 318i 94 modell (e36) , har iallefall ikke hatt noen problemer der. Har ett biltema kit og ett annet. Tror ikke du skulle ha noen problemer med å montere xenon kit, bortsett fra at du har canbus?? Å får feilmeldinger på pærene. Men biltema kitet har med motstand (som du sikkert vet) så det burde gå greit. Biltema kitet er billig og funker bra. Har ikke hatt noen problemer med mitt. Ellers har megalys og dybvik trading - bra kit. Har jeg lest. Men de koster da dobbelt av biltema sine. vvme.com - skal også ha veldig bra kit til en billig penge. Har lest om mange som skryter av de.
320e36 Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Dette settet funker knall, plugnplay! er nærmest gratis! Anbefalles om du har god tid(sending) : http://www.ebay.com/itm/HID-Xenon-Relay ... 262wt_1091
Lars89 Skrevet Juli 6, 2012 Skrevet Juli 6, 2012 Kjørte med 3 Ebay-kit samtidig på min E46 i 2 år utenngen feilmeldinger og ingen defekte komponenter. Ikke dårlig når det koster mindre enn et sett med pærer. Fjerna i nærlys nå pga lei av folk (spesielt lastebilsjåfører) som blinka på meg. (de ble blenda)
OrjanBmw Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Kjørte du med 55w i nær då eller? Kjøpte via ebay(japan) for 10$ inkl frakt. Brukt i over 1 år no uten feil eller andre problemer. Men den ene ballasten var defekt når de ankom i posten, fikk da et nytt sett gratis. Så nå har jeg reservepære og ledninger i tillegg.
Lars89 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Kjørte med 35w i nær, 55w i fjern og 35w i tåke. Blender jo uansett da lyktene ikke er laget for det.
OrjanBmw Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Kjørte med 35w i nær, 55w i fjern og 35w i tåke. Blender jo uansett da lyktene ikke er laget for det. kjører med linselys og har aldri fått noe indikasjon på at jeg blender. blitt stoppet av satans vegvesen/biltilsynet og politiet gjentatte ganger, da det ser ut til at de blir sprengkåte hver gang de ser en e36. Men aldri nevnt et ord om lysene
Lars89 Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Originale E46 halogenlykter har ikke linse så lyset blir veldig spredt med xenon. Er jo egentlig bare i fjernlysa det er vits å ha det montert. De fleste kjører jo med park+tåke eller fjernlys uansett...
HMW Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Enig. Dropp xenon i nær og evt tåke... Du ødelegger bare for andres sikt. Lyktene er ikke designet for xenon pæra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå