Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har planer om å gjøre noe slikt, men jeg lurer på hvordan det ser ut inni der. Er det en slags labyrint med rør og flere skiller? Eller som den potta på bildet over her?

Skrevet

Det er jo bare idiotisk å ødelegge bakpotta di. Skal du ha lyd gratis, så fjerner du midtpotta.

Blir du stoppet i teknisk, så må du likevel kjøpe deg ei ny bakpotte. Hvorfor ikke bare kjøpe ei billig ei på biltema, meca eller lignende?

Skrevet

Hvis det bare er to rør med mange hull i og jeg kapper dem bort, så blir det jo nesten det samme som å bytte ut bakpotta med et rakt rør. Noe jeg ikke vil.

Vil bare ha mer lyd som feks denne:

Tenkte på å kjøpe ei uorg potte og få denne til og passe, men jeg har ikke klart å finne ei potte med to innløp og to utløp. De fleste er med ett inn og to ut.

Skrevet
Det er jo bare idiotisk å ødelegge bakpotta di. Skal du ha lyd gratis, så fjerner du midtpotta.

Blir du stoppet i teknisk, så må du likevel kjøpe deg ei ny bakpotte. Hvorfor ikke bare kjøpe ei billig ei på biltema, meca eller lignende?

fjerner han midtpotta kan han få dårligere bunndrag og det er og den potta er resonans demper

bilen vil ikke bråke så mye at han vil bli stoppet.

Skrevet

Hørt noe om det, så har ikke lyst til å gjøre noe med kat eller midtpotta.

Kunne jo ha kappa av toppen av potta, og bytta ut halvparten av røra inn i der med vanlig rør?

Men er det noen som veit om nettside som selger potte med to innløp og to ut?

Skrevet
Hvis det bare er to rør med mange hull i og jeg kapper dem bort, så blir det jo nesten det samme som å bytte ut bakpotta med et rakt rør. Noe jeg ikke vil.

Vil bare ha mer lyd som feks denne:

Tenkte på å kjøpe ei uorg potte og få denne til og passe, men jeg har ikke klart å finne ei potte med to innløp og to utløp. De fleste er med ett inn og to ut.

fjern innmat først det skal holde. med mindre du skal vekke noen

Skrevet

Har aldrig hatt problemer med hverken effekttap eller noe annet på de bilene jeg har operert pottene på.

Kunne tenke meg å sett bevis på hvorfor du garanterer han ikke blir stoppet i teknisk for bakpotta. Mye enklere å se det er gjort noe med bakpotte, enn om du modifiserer midtpotta.

Kjøp deg evt ei billig potte fra M3, eller noe annet i sidene med brukte deler her på forumet.

Skrevet

jeg har en 735 der jeg laget til noe på bakpotta og det bråkte ganske gått men det skulle byttes ut med noe annet senere.

å for en stund siden så var det mye kontroller der både politiet og bt var ute på veiene for og ta de som ikke hadde betalt årsavgift og andre ting. jeg ble vinket inn i en kontroll så på vognkorte og førerkorte gikk rundt bilen sente meg ut på veien igjen nevte ikke eksosen en gang.

Skrevet

Var det jeg hadde tenkt til i utgangspunktet. Var en som hadde ei Simons bakpotte som var til en 525 som jeg skulle kjøpe, men den solgte han med bilen. Jeg har ikke klart å finne noen andre som selger ei slik potte, kan jo hende det dukker en opp her etterhvert, men har ikke lyst til å vente så ille lenge.

Hvis noen har så skrik ut. :)

Men hva tror dere om å kappa av toppen av bakpotta, kappe bort halvparten av røra og sveise på vanlig rør på resten og sveise igjen lokket? Også få på noen litt større og blankere endestusser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...