RS-Heggem Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Det er langt ifra alle eksospotter som er dugendes til å sveises på. Det er som regel veldig tynnt gods i de, og vanskelig å få helt tett og pent. Da kapper du heller av rørene inn på potta, og setter inn et par rørstubber som går halvmidt inn på deperforerte rørene. Funker jo det også, selv om jeg har lite til overs for sånne løsninger..
RS-Heggem Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Jeg har ei e46 m3 bakpotte du kan modifisere på plass Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2 Det blir litt vel mye modifikasjoner, tror du ikke?
handsome Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Reservehjulsbrønnen må kappes, men alt går jo hehe.. Bare et forslag til billig bakpotte som kunne sett tøft ut Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2
RS-Heggem Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Reservehjulsbrønnen må kappes, men alt går jo hehe.. Bare et forslag til billig bakpotte som kunne sett tøft ut Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2 Mulig billig bakpotte, men modifikasjonen blir da litt vel omfattende..
handsome Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Kommer ann på øyet som ser, og hvor mye man ønsker å gjøre.. Men helt enig, orka ikke tanken på å begynne med det på min e46.. Sent from my ASUS Transformer Pad TF300T using Tapatalk 2
Daniel.B Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Det er langt ifra alle eksospotter som er dugendes til å sveises på. Det er som regel veldig tynnt gods i de, og vanskelig å få helt tett og pent.Da kapper du heller av rørene inn på potta, og setter inn et par rørstubber som går halvmidt inn på deperforerte rørene. Funker jo det også, selv om jeg har lite til overs for sånne løsninger.. Tja, det hørtes vel forsåvidt greit ut. Kanskje jeg prøver meg på noe slikt, hvis jeg ikke får tak i ei Simons potte eller lignende.
bmw-520i Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 hvorfor ikke bare spare til noe ordentlig heller som passer 110 og du kun trenger noen eksos klemmer? dette er vel ikke noe som haster?
Daniel.B Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Jo, men da blir det noe jeg finner brukt her på sia. Blir litt meget å kjøpe potte på GS til 4 - 6 tusen. Så hvis noen har en kurrant "trim"bakpotte å selge, kjøper jeg gjerne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå