Gå til innhold

E32 "bbs rs", nye bilder s. 2


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

du får redigere en grom film av denne bilen, det fortjener den!

Hehe, jeg er ikke god på sånt gitt.. Men har en kompis som er litt dreven på speilrefleksen, han skal ta en shoot av bilen når frontplaten blir rettet :)

Fikk byttet vannpumpe og termostat i dag. Lakkerte vannpumpe, reimhjul til vannpumpe og termostathus matt svart. Toppdeksel, innsug og oljefilterholder er lakkert fra før av, i samme farge. Prøver å få en grei finish i motorrommet også :) bilen koker hvertfall ikke lenger, men på vei hjem fra en liten kjøretur fikk jeg melding i dashen om at motoren manglet oljetrykk?! Noen som kan hjelpe? Aner ikke hva det kan være jeg :(

Her er hvertfall to bilder fra i dag:-)

lu1n0lyy7tu8zf3a6mgm.jpg

Skitten og sannferdig, men..:

ki8okzrile8akibyie83.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, parkerte den med en gang jeg fikk det opp i displayet. Kom et pling i dashen hin dagen om defekt føler, så kan jo være den da? Oljenivået er fint, var det første jeg sjekket. Er ikke helt ute heller, hehehe :D

Typisk at føler kødder seg på M30n har jeg opplevd. Sjekk om den lekker olje rundt den, om ikke , bytt den alikevel. Og M30B35 har også ofte problem med oljetrykk pga at oljefilterhuset peker oppover så er lett den mister trykk der, prøv å bytt filter :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, parkerte den med en gang jeg fikk det opp i displayet. Kom et pling i dashen hin dagen om defekt føler, så kan jo være den da? Oljenivået er fint, var det første jeg sjekket. Er ikke helt ute heller, hehehe :D

Typisk at føler kødder seg på M30n har jeg opplevd. Sjekk om den lekker olje rundt den, om ikke , bytt den alikevel. Og M30B35 har også ofte problem med oljetrykk pga at oljefilterhuset peker oppover så er lett den mister trykk der, prøv å bytt filter :D

Takk for tips :D Oljefilteret er helt nytt. Får prøve å bytte føleren da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan du love oss en litt bra redigert film i løpet av sommaren da?! Det må vi ha av dette smykket! Sikkert masete og pågående, men det driter jeg faktisk litt i:P For det her fortjener både bilen og fans.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da kan du love oss en litt bra redigert film i løpet av sommaren da?! Det må vi ha av dette smykket! Sikkert masete og pågående, men det driter jeg faktisk litt i:P For det her fortjener både bilen og fans.

Hahah, skal prøve på det:-D takk for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge ikke den rød oljelampa lyser så er det meste ok.

Öldrück som sto i display?

Jaggu lyser den også! Ja, øldruck motor.

Ok, normalt sett lyser denne når du går tom for olje/mister oljetrykk. Du skriver at du har olje på pinnen, spørsmålet da er om du har deffekt føler, eller om du har deffekt oljepumpe rett og slett. At du ikke får oljetrykk er ikke spesielt bra og du bør unngå å kjøre motor i det heletatt før du har fått ordnet dette. Skal ikke mye til før lagrene i veiva(som jeg ikke husker navnet på) får riper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...