SondreLM Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2012 Jaja, vet når den skal lyse. Har byttet oljetrykksbryteren i dag, på bakkant av toppen. Problemet nå er at den ikke starter i det hele tatt Skal fylle på litt bensin for å se om det kan være noe så enkelt, da tanken høres helt tom ut.. Håper ikke det er oljepumpen, da blir det brått dyrere og mer arbeid :/ Hehe, kjører såklart ikke bilen for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2012 Eh, ja, den lever igjen Fronten rettes til uken igjen, sammen med litt valsing av skjermer bak. Da blir det en lite høydejustering og flere bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 13, 2012 Share Skrevet Juli 13, 2012 Skulle fått tatt en photoshoot eller noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 Ja, skulle det! Det ordner vi vel:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 [ Bilde ] er dette Dudds Dice? så ut som samma som jeg har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 14, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2012 [ Bilde ] er dette Dudds Dice? så ut som samma som jeg har Iingen aning. Kjøpte de på forumet for evigheter siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 14, 2012 Share Skrevet Juli 14, 2012 Hvor handla du coiloversa og hva måtte du ut med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Kom på 7-8 k, handlet fra AdParts i litauen ferdig sveiset:-) er egentlig e34 coilovers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///ben Skrevet Juli 15, 2012 Share Skrevet Juli 15, 2012 Åja, å de var plug and play? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2012 Jepp, plug&play Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 BC Racing? jeg og handla fra adparts i *latvia* ikke litauen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Nei, xyz racing Bilen vurderes nå solgt/byttet. Send PM for info Ønskelig å bytte i e38 eller e39. Quicky annonse: viewtopic.php?f=50&t=233816 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 hvordan kan du bytte denne gobilen vekk i e39 og e38 prøver så godt jeg kan og forstå men forstår det ikke hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 27, 2012 Share Skrevet Juli 27, 2012 Ikke jeg heller Hvertfall ikke E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet Juli 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2012 Haha.. Vil ha noe nyere sant Blir sånn da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå