Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått en lekkasje i varmeapparatet, kjølevæske forsvinner og fant det igjenn i bunnplugg under bilen Jeg skal til Tyskland om 3 uker så tenkte å fikse det der. Hvordan kan jeg stoppe lekkasjen? Vil det lekke om jeg setter temp. på kaldt?

Skrevet

Såfremst vannventilen din fungerer som den skal så vil den stenge sirkulasjonen innom varmeregisteret når du har stilt temperaturen på kaldt ;)

Skrevet

Lekkasjen var ikke i radiator til varmeapparat men en slange fra motor til torpedovegg, slangen går så langt inn på røret som kommer gjennom torpedoveggen at lekkasjen i enden av slangen kom på innsiden av torpedoveggen. Årsaken var at jeg nettopp byttet denne slangen og det var veldig trangt der og slangeklemmen ble liggende litt oppå uhevingen på rørstussen og dermed ble det ikke tett :oops: Dermed ble det vått i dørken på førersiden, men det rant langs bunnen og ble derfor ikke vått på teppet. Isolasjonen i bunn ble litt våt, så nå har jeg tatt ut en gummiplugg i dørken bak på førersiden og en gummiplugg foran, koblet støvsugeren til det ene hullat og den har nå sugd på full guffe i 15 timer. Det kjennes nå nesten helt tørt ut, blir en voldsom trekk inni der med støvsugeren så det blir bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...