Gå til innhold

Mulig å få bort disse dottene ?

Share

Anbefalte innlegg

Hey, Lurte på om noen har forslag til middler som kan fjerne møk å drit i motorrommet.

Har gjort en grei jobb med alt annet så nå er det kriker og kroker men jeg har prøvd Meguiars engine cleaner men den var ikke særlig effektiv.

Har også prøvd for å se om det ble noe mer effekt med Turtle wax super wash, noe avfetnings opplegg. Men her er resultatet etter begge..

img0705zu.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må fortsatt pusse vekk irrdannelsen først ;) En "vanlig" kombo er jo å lakkere deksel sort, for så å pusse stripene blanke etterpå :) Start f.eks med 240 papir, og jobb deg oppover til 800, for så å vannslipe med 1000 og 2000, å SÅÅÅÅ polerer du ;) Da skal e bli rimelig blanke.. Dog veldig drygt arbeid :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

img0827d.jpg

Funker fint. brukte 3 min og det ga jo litt resultat men her har jeg bare tatt litt på høyre side.

Også har jeg et lite spørsmål. Hvis du kan se den runde stål toppen nedenfor blokka og slangen som sitter på den ? ser det er litt teip rundt den men hva skal jeg spørre om hvis jeg skal ha ny slange ? Er det luftmengdemåler'n ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På dette toppdekselet lekte jeg først med en stålbørste på drill, så helt normal lakk (Sterlingsilber) :)

2011-04-30185607.jpg

Det sto på en annen motor jeg hadde tidligere, da bildet ble tatt hadde jeg kjørt 4k med det! Er forøvrig like fint i dag :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...