thommas88 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Hey, Lurte på om noen har forslag til middler som kan fjerne møk å drit i motorrommet. Har gjort en grei jobb med alt annet så nå er det kriker og kroker men jeg har prøvd Meguiars engine cleaner men den var ikke særlig effektiv. Har også prøvd for å se om det ble noe mer effekt med Turtle wax super wash, noe avfetnings opplegg. Men her er resultatet etter begge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Dette er vel irr/korosjon, så må pusses vekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2012 awh ok. får ta det når den skal stå i vinter da. Takker Jørgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Du kan lakkere hele toppdekselet hvis du vil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Må fortsatt pusse vekk irrdannelsen først En "vanlig" kombo er jo å lakkere deksel sort, for så å pusse stripene blanke etterpå Start f.eks med 240 papir, og jobb deg oppover til 800, for så å vannslipe med 1000 og 2000, å SÅÅÅÅ polerer du Da skal e bli rimelig blanke.. Dog veldig drygt arbeid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Ja, selvfølgelig... Men det løfter helhetsinntrykket veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 Uten lappen i et år så har goooooooooooooo...ooooood tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OrjanBmw Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Heldig du Regner med at bilen er rimelig strøken om 1 år da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 ja har en god liste å holde på med. Nytt førersete,panser,dører,lister rundt bilen, speiler,soting,coulovers og senk ,høytalere,lykter og motorrom. Er mer også men begynner med det så får vi se hvor langt det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Funker fint. brukte 3 min og det ga jo litt resultat men her har jeg bare tatt litt på høyre side. Også har jeg et lite spørsmål. Hvis du kan se den runde stål toppen nedenfor blokka og slangen som sitter på den ? ser det er litt teip rundt den men hva skal jeg spørre om hvis jeg skal ha ny slange ? Er det luftmengdemåler'n ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 På dette toppdekselet lekte jeg først med en stålbørste på drill, så helt normal lakk (Sterlingsilber) Det sto på en annen motor jeg hadde tidligere, da bildet ble tatt hadde jeg kjørt 4k med det! Er forøvrig like fint i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå