Rumenimu Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 hei. Har en 525d 2001 som jeg har satt på M tech bakfanger på. Men potta passer ikke i åpningen i fanger`n. Er det noen som har vært borti dette før? Skal sette på dobbel utblås, men får jo ikke satt på en singel blås engang. Tengte om det gikk ann og bytte no oppheng, eller om man må sveise og stå i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rumenimu Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2012 hei.Har en 525d 2001 som jeg har satt på M tech bakfanger på. Men potta passer ikke i åpningen i fanger`n. Er det noen som har vært borti dette før? Skal sette på dobbel utblås, men får jo ikke satt på en singel blås engang. Tengte om det gikk ann og bytte no oppheng, eller om man må sveise og stå i? Bilde kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Du må slipe på innsiden av diffusoren for å få plass til dobbel stuss (med mindre den er veldig liten) mitt forslag til deg er; Kjøp deg rustfri downpipe uten kat, få svendsen eksos til å fjerne lyddemperen og sveise rakerør med to endestusser. Garanterer deg rå lyd for en diesel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Lyden bør jo stå i stil med effekten... Altså ikke for mye på en 525d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Om det blir som på min er det ikkje for mykje. En får typisk turbosus på lave turtall, men når en først trakker til (ca 2200) og ved belastning, får en grov lyd som snerrer opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Det jeg mener er at om bilen "snerrer" så burde det og flytte på seg rimelig greit..hvis ikke blir det jo bare rart..eller? En 520d er en komforvogn, ikke en racerbil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 525d er jo ikke noe sinke da:) Jeg monterte en universal simonspotte og lage meg 2x3" dieselstusser jeg... Fin lyd, grov diesel6er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 7, 2012 Share Skrevet Juli 7, 2012 Det så strøkent ut. Forskjell på det og rake rør. Langt imellom 520 og 525. Ihvertfall de jeg har kjørt.. Dog synes jeg den siste 520'n (2012) går helt greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Siden "alle" har rette, så tenkte jeg at siden jeg har diesel må jeg ha dieselstuss;) gadd ikke begynne å mekke på org. potta, så kjøpte en billig universal... Prøvde meg på et lite lydklipp.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HMW Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Det ble knallbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 7, 2012 Share Skrevet August 7, 2012 det ble sykt rå lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå