sveinis Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Har den siste tiden mistet kjørelysene i bakluka på E39'en. Dette er en facelift, og jeg kommer ikke til lyspærene for kjørelys. Er dette LED? Uansett lurer jeg på om det kan være ledningsbrudd et sted. Hvor er det vanligst at dette skjer? Gode tips mottas med takk
Superbeetle Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 Skulle tro at det vanligste stedet var der hvor ledningen går inn i bilen. Der er det jo bevegelse i dem hver gang man åpner/lukker luken..
sveinis Skrevet Juli 7, 2012 Forfatter Skrevet Juli 7, 2012 Ja, det er vel mest sannsynlig. Kan jo lete meg fram, men er såpass lat at jeg tenkte å høre med noen som har efaring først
Jay-O Skrevet Juli 7, 2012 Skrevet Juli 7, 2012 I den hengselen på venstre side, der er kabelgjennomføringen for bakluka. Husker ikke om det var hengselen for luka eller glassluka det var, kan se på det for deg imorgen. (Edit; er selvfølgelig i selve luka, gjennomføringen til glassluka er for glassluke-bryteren og kanskje og bremselyset) Det er et kjent problem at ledningene knekker der.
sveinis Skrevet Juli 9, 2012 Forfatter Skrevet Juli 9, 2012 Takk skal du ha jay-O! Da skal jeg sjekke litt rundt der. Får stadig varsel om at bakluka eller glassluka er åpen, selv om den ikke er det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå