Kristian Skrevet September 17, 2012 Share Skrevet September 17, 2012 Se her ja... Gratulerer med en av norges peneste E34`er.Han har gjort alle de riktige modsene han som har bygget denne bilen Uuuhh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet September 19, 2012 Forfatter Share Skrevet September 19, 2012 Ja, den er ikke så værst denne altså får godt stell også! Litt modifiseringer blir det nok, men det er jo en god bil! Må bli kvitt det grusomme rattet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Se her ja... Gratulerer med en av norges peneste E34`er.Han har gjort alle de riktige modsene han som har bygget denne bilen Uuuhh Thunegutt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet September 20, 2012 Share Skrevet September 20, 2012 Ja, den er ikke så værst denne altså får godt stell også! Litt modifiseringer blir det nok, men det er jo en god bil! Må bli kvitt det grusomme rattet! Enig, hadde fortjent et bedre ratt. Kom aldri så langt når jeg hadde den. God ide Se her ja... Gratulerer med en av norges peneste E34`er.Han har gjort alle de riktige modsene han som har bygget denne bilen Uuuhh Thunegutt?? hehe, ja han gjor en god jobb med bygget, tenkte på modsene jeg *Host* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet September 25, 2012 Forfatter Share Skrevet September 25, 2012 Vurderer å selge denne for rette prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Allerede? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet September 25, 2012 Share Skrevet September 25, 2012 Ja det gikk fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zantrix Skrevet September 27, 2012 Forfatter Share Skrevet September 27, 2012 Det vurderes bare.. Blir mye kjøring i jobbsammenheng å slikt, å vil ikke bruke denne til hverdagskjøring.. Gullbilen! Det er en helt fantastisk bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Solgt til meg Fekk brukt den 1 dag før vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Solgt til meg Fekk brukt den 1 dag før vinterlagring regner med det blir ny tråd? hvor i norges land har denne reist nå da? hadde vært morro å tittet på denne;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 lurer på det samme.. hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Har da vært ny tråd på denne i flere uker nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 åh, trodde ratt den var solgt enda en gang jeg, men da henger jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Solgt til meg Fekk brukt den 1 dag før vinterlagring regner med det blir ny tråd? hvor i norges land har denne reist nå da? hadde vært morro å tittet på denne;) Denne befinner seg i sveio rett utforbi Haugesund. Tråden er oppe å går den, en del nye planer for bilen. viewtopic.php?f=6&t=241595 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 åh, trodde ratt den var solgt enda en gang jeg, men da henger jeg med Nei den er nok ikkje solgt en gang til. Får nå håpe eg beholder denne i noen år;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå