BMWE39turbo Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Skal begynne imorgen med å shine opp bilen , skal bruke 3 produkter fra Scholl , kjøpte også med rubbing og poleringsputer. Men, glømte å bestille bakplate og på maskina eg har no er festeplata en del større enn putene, så er redd eg kommer til å komme borti med kantene å skrape bilen. Skal kanskje på gatebil også så har ikkje tid til å bestille bakplate som passer for denne gang. Går det greit med poleringsputer fra biltema? funker disse OK? eller bør eg styre unna? Tenker da på de gule putene på 180mm. Setter stor pris på kunnskap ang. dette. Takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 spør folka på www.dcn.no erfaringsmessig med biltema putene er at de bare er søppel.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 8, 2012 Share Skrevet Juli 8, 2012 Kva slags maskina har du? Er den med original bakplate? Er da sikkert ei elendig bakplate. Bruker du dårlige pads i tillegg, blir maskinkøyringa eit helvete! Kva slags størrelse har du på putene du har kjøpt? Kor bur du? Eg bur vel litt for langt vekke sikkert. (eg har bakplater, men det blir vel ikkje før imåro ettermiddag eg skal innatt på bimmers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2012 Bur 10mils forskjell ca Har denne maskina; http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Vask- ... 0-W-17080/ og har kun orginale bakplate med som er på 180mm, de nye putene er på ca 100mm (scholl sine i medium størrelse) Ser ut som det ikkje blir gatebil så har igrunn heile veka.. men usikker på kor fort Parts and retards kan sende ei bakplate til meg.. Så vurderer å bruke biltema puter for denne gang, med mindre eg finner noke på bildeler i førde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juli 9, 2012 Share Skrevet Juli 9, 2012 Er vanligt å bruke ca 150mm pads til polering av bil. 100mm pads brukes til småe plasser. Kjøp bakplater på ca 75mm og 125mm + litt pads. Da har du det som trengs foreløpigt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polardego Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Bur 10mils forskjell caHar denne maskina; http://www.biltema.no/no/Bilpleie/Vask- ... 0-W-17080/ og har kun orginale bakplate med som er på 180mm, de nye putene er på ca 100mm (scholl sine i medium størrelse) Ser ut som det ikkje blir gatebil så har igrunn heile veka.. men usikker på kor fort Parts and retards kan sende ei bakplate til meg.. Så vurderer å bruke biltema puter for denne gang, med mindre eg finner noke på bildeler i førde.. Det er nå på lager i allefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå