Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kjøpt meg en e28 524td som trenger litt pleie. Fikk den såpass billig at det ble et impulskjøp :)

Bilen er forholdsvis bra teknisk, men trenger en del rustsveising.

Planer for bilen:

-Først og fremst få motoren tett, lekker mye olje. Pakningssett blir bestilt rett over helgen.

-Giroverføringen trenger en alvorlig overhaling :P

-Sveise rust i dempertårn og innerskjerm v.side framme, dette er nokså kritisk.

-Sveise rust i hjulhus, dørk i bagasjerom

-Sveise den rusten som er på kanalene. Der var det stort sett rust pga dårlig plassering av jekk.

-Sveise inn nye hjulbuer bak.

-Skifte frontplate, da denne er helt opprusta :P

-Lakkering, den dagen pengboka tillater det :)

-535 bakstilling med alt nytt av foringer, lager og bremser

-M5 bremser og nytt alt av foringer i forstilling. Kommer kun til å bruke powerflex foringer :)

Alle understells deler kommer til å bli sandblåst og lakkert før de blir montert.

-Har meget lyst å få tak i svart skinninteriør, men det vokser ikke på trær har jeg funnet ut :/

Kommer sikkert til å gjøre div annet også. Hadde vært tøfft å fått denne strøken, men får se hvor ille rusta den er når jeg begynner å skjære i den :P

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Den var rå! Heldiggris, grattis med en av drømmebilene mine:)

Skal du justere dieselpumpa/turbo evt hvilke planer har du for motor?

Skrevet

Motor blir vel ikke gjort så mye med annet enn å få den tett :) Er påstilt noe, lader ca 1,2 bar. Har også en intercooler jeg tenkte jeg skulle ha på :)

Skrevet

Ok. Jeg ville droppa shadowline, det ser ikke ut i måneskinn. Men hver sin smak, du bygger bilen som du selv vil så lenge du lar de originale linjene være slik de er, uten noe jalla m-tech-styling og sånt:)

Skrevet

Jeg mener at chrome ikke har noe å gjøre på annet enn store amerikanske flak da, så det blir shadowline ja :) Her blir det originalt utseende på bilen ja, bortsett fra senking da selvfølgelig :)

Skrevet

Da har jeg fått bestilt litt deler til bilen :) stort sett servicedeler, men er viktig at ting er på stell :)

Skrevet

Da var shadowline lister i hus :) Takk til knut_olestad for det :) mangler shadowline støtfangere, så skrik ut om noen har til salgs :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...