ælgen Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Har kjøpt meg en e28 524td som trenger litt pleie. Fikk den såpass billig at det ble et impulskjøp Bilen er forholdsvis bra teknisk, men trenger en del rustsveising. Planer for bilen: -Først og fremst få motoren tett, lekker mye olje. Pakningssett blir bestilt rett over helgen. -Giroverføringen trenger en alvorlig overhaling -Sveise rust i dempertårn og innerskjerm v.side framme, dette er nokså kritisk. -Sveise rust i hjulhus, dørk i bagasjerom -Sveise den rusten som er på kanalene. Der var det stort sett rust pga dårlig plassering av jekk. -Sveise inn nye hjulbuer bak. -Skifte frontplate, da denne er helt opprusta -Lakkering, den dagen pengboka tillater det -535 bakstilling med alt nytt av foringer, lager og bremser -M5 bremser og nytt alt av foringer i forstilling. Kommer kun til å bruke powerflex foringer Alle understells deler kommer til å bli sandblåst og lakkert før de blir montert. -Har meget lyst å få tak i svart skinninteriør, men det vokser ikke på trær har jeg funnet ut :/ Kommer sikkert til å gjøre div annet også. Hadde vært tøfft å fått denne strøken, men får se hvor ille rusta den er når jeg begynner å skjære i den
NBCustom Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Den var rå! Heldiggris, grattis med en av drømmebilene mine:) Skal du justere dieselpumpa/turbo evt hvilke planer har du for motor?
knut_olestad Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Kan vel avsløre av mine shadowlinelister kommer til nytte på denne etterhvert
ælgen Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Motor blir vel ikke gjort så mye med annet enn å få den tett Er påstilt noe, lader ca 1,2 bar. Har også en intercooler jeg tenkte jeg skulle ha på
NBCustom Skrevet Juli 8, 2012 Skrevet Juli 8, 2012 Ok. Jeg ville droppa shadowline, det ser ikke ut i måneskinn. Men hver sin smak, du bygger bilen som du selv vil så lenge du lar de originale linjene være slik de er, uten noe jalla m-tech-styling og sånt:)
ælgen Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Skrevet Juli 8, 2012 Jeg mener at chrome ikke har noe å gjøre på annet enn store amerikanske flak da, så det blir shadowline ja Her blir det originalt utseende på bilen ja, bortsett fra senking da selvfølgelig
ælgen Skrevet Juli 12, 2012 Forfatter Skrevet Juli 12, 2012 Da har jeg fått bestilt litt deler til bilen stort sett servicedeler, men er viktig at ting er på stell
Margarus Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Service deler er viktig ja, så er vell heller ikke e28 mtech noe jalla heller eller hva?
Pedi Skrevet Juli 12, 2012 Skrevet Juli 12, 2012 Klart at M-tech ikke er jalla. Men at noen liker E28 uten, er jo en smaksak..
ælgen Skrevet Juli 18, 2012 Forfatter Skrevet Juli 18, 2012 Da var shadowline lister i hus Takk til knut_olestad for det mangler shadowline støtfangere, så skrik ut om noen har til salgs
bedmund Skrevet Juli 18, 2012 Skrevet Juli 18, 2012 kjøp deg 2-komponent epoxy grunning så kan du lakkere orginal fangerne, funker fint det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå