Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
kjøp deg 2-komponent epoxy grunning så kan du lakkere orginal fangerne, funker fint det ;)

Må jeg slipe ned chromen mye før jeg kan lakke på den? :) har prøvd å lakke lister og div av chrome før, uten veldig bra resultat :P

Skrevet

mange som har prøvd mye på chrome, helst puss så mye som mulig men ps. chromen er stein hard! jeg begynte med grovt papir deretter finere. mye arbeid men det fungerer ;) men epoxy skal vist være av det beste for å få lakken til å sitte på chrome :D

Skrevet

Okay, da får jeg prøve det viss jeg ikke får tak i originale shadowline fangere :) Har nå fått mail om att pakke med deler er på vei i posten :)

Skrevet

Ser ut som at jeg må gå for noen andre dempere, da bilstein b6 er beregnet til biler senket max 40mm..

Skrevet

Skal du lakkere chrome, så sørg for å bruk en 2 komponent grunning :) Ble fortalt at bilextra hadde en type som skulle være bra til slikt bruk :)

Skrevet

er nok min gamle bil dette ja:) eneste jeg gjorde med bilen egentlig var og kjøre den på eu kontroll og montere nytt 80/45mm senkesett med nye dempere til de fjørene og så kjørte jeg hele vinteren med den. jeg lada vell 1,6bar els på den og det funka fint det. på eu så prika de ikke på rust annet enn på vangene framme og den sveisa jeg før jeg solgte den. litt kjedlig og høre igjen etterpå at den er opprusta da men håper du får fiksa det:) var en god bil så lenge jeg hadde den hvertfall:)

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...