bj0rnar88 Skrevet Oktober 15, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2012 da har gs hadd bilen i 3 dager. nå har de bytta pumpa i tanken,å de mener den har vert gåen,slik at pumpa under førersete har jobba seg "ihjæl", så den blir også bytta. veldig spent på om bilen blir bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Skru på tenninga, trykk gasspedalen helt ned og hold den nede til du hører ett lite klikk (30-40sek) hører du ikke noe klikk bare hold foten nede til ca 1 min, også skrur du av tenningen og starter igjen.Funka hos en kompis som har e39 som girkassa var litt vrang Hvilken funksjon har dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Reset av mange funksjoner i bilen + gearkassen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Oktober 15, 2012 Share Skrevet Oktober 15, 2012 Jeg ville som nevnt også byttet pumpereléet samtidig !! Jeg har kjört ca 2 mill km med BMW Diesel så kansje jeg snakker av erfaring ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Reset av mange funksjoner i bilen + gearkassen . Ser ikke ut som det hjelper så mye.. http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ostcount=7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bj0rnar88 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 da var bilen frisk igjen etter mye feilsøking fant de ut at det var en trykksensor:D den ble bytta å bilen er krute go igjen! masse skryt til Gs-bildeler i Trondheim for bra service å akseptabel pris etter myye feilsøking og prøvebytting av pumper for oe finne feilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå