OddErik_E34 Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Dette blir spennende å se når det er ferdig lakkert! Hvilken farge skal du lakkere den i nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Skuffer nok de aller fleste når jeg sier at det blir matt svart men hadde lyst til å gi det et forsøk allikavel. Planen videre er at bilen blir matt svart med hvite felger, sota lykter rundt om og gulfilm på tåkelysa. alt er innhandlet og klart:) Senk er også innhandlet, landa på 50/30 senk fra supersport montering neste uke en gang, skal også få dette godkjent i vognkort . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 Mattsvart e34 kan bli veldig tøft! Her har du inspirasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet August 13, 2012 Share Skrevet August 13, 2012 hvorfor?! matt svart er jo så oppbrukt, hvorfor ikke gå for en annen matt farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet August 13, 2012 Forfatter Share Skrevet August 13, 2012 Matt svart er vel ikke mer oppbrukt enn andre farger som f eks vanlig svart, rød osv. eneste grunnen var vel egentlig at jeg bare hadde lyst til å teste det ut. så da gjorde jeg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Da var bilen ferdig med ny farge etter mye jobb og slit Noen få bilder må jo slenges ut. Ferdig resultat. Rævva bilder fra iphone. men skal få tatt skikkelige bilder iløpet av noen få dager! Lagt sotefilm på lyktene og gulfilm på tåkelysa, rimelig harry men samma det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet August 14, 2012 Share Skrevet August 14, 2012 Syns det blei tøft! Mattsvart er böst:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet August 14, 2012 Forfatter Share Skrevet August 14, 2012 Ble overasket selv over hvor bra det egentlig ble morro når ting blir som man har tenkt og ennå litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myrvangen Skrevet August 26, 2012 Forfatter Share Skrevet August 26, 2012 En bitteliten update:) Bilen ble igår senka, men bildene som blir lagt ut nå er dessverre tatt før dette ble gjort, kommer bilder av senka bil og men er bare drittvær for tida så får ikke tatt noe skikkelige bilder Har bestilt leppe, håper denne blir grei. hørt at den kan se rar ut fra siden men jeg gir den et forsøk allikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå